|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
ctrl+z
|
Sv: Fovea fotografAlle våre har blitt knipset av Fovea i år (på tre ulike steder) og det er veldig tydelig at det ikke sendes faglærte fotografer rundt. Bildene er rett og slett teknisk dårlige. Det irriterer meg at skoler og barnehager bruker disse i så utstrakt grad.
|
|
|
#122 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotograf
Ja, samme her. Størsta var syk, men gruppebilde fikk jeg likevel. Heldigvis hørte jeg ikke noe mer etter at jeg returnerte bildet med en forklaring på hvorfor.
|
|
|
#123 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gadd ikke forklare hvorfor engang, bare returnerte.
|
|
|
#124 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografJeg er bare oppgitt. Igjen har de klart å skrive navn på avdeling og flere barns navn med SMÅ bokstaver hele veien - det er helt utrolig at de ikke kan rettskriving!! Dessuten er det "striper" i hele fotokopien, særlig på gruppebildet, og jeg får igjen inntrykk av at bildene er ikke helt vellykkede fotokopier. Bedre enn ifjor alt i alt, men fortsatt laaaangt fra bra nok etter pris og det hele. Fovea skuffer!
|
|
|
#126 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Fovea fotografDet blir visst Fovea i år også. Håper vi er like heldige med fotografen siden det tydeligvis er mye misnøye med dem. Jeg liker portrettene da, og siden lillebror begynte der i vår blir det også søskenbilder på oss i år og det er jeg spent på.
|
|
|
#127 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Fovea fotografKortversjonen: Jeg har tenkt å forsøke å påvirke barnehagen til å velge noen andre neste år...går ut av tråden igjen før jeg hisser meg mere opp...
|
|
|
#128 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fovea fotografPå skolen vår fikk vi i FAU skolen til å bytte fra Foeva til Ariel Foto, og i år ble det veldig bra bilder. Tidligere er det mange som har vært lite fornøyde. På skolen så var det avgjørende at alle fikk gratis skolebok i tillegg selv om de ikke kjøpte noe, og det får en både på Foeva og Ariel. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
er her
|
Sv: Fovea fotografBarnehagen "vår" har sluttet med fotograf bilder, de lar en av de ansatte på annen avdeling, passelig flink med et speilreflekskamera ta bilde av gjengen også kan vi bestille det. Får se det i bh og bestiller om vi ønsker og prisen er da rimelig siden de gjør det på denne måten (tror vi betalte 29,- sist), så det gjør ingenting om ungene ikke smiler eller ser helt riktig vei...
|
|
|
|
#130 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Fovea fotografOg nå kom jeg på at minstemann tok barnehagebiler i vår som vi enda ikke har fått. På tide å etterlyse de
|
|
|
#132 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fovea fotografJeg er jøssenamnogslettetid fornøyd med bildene i år!
|
|
|
#133 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotografJeg ble hakket mer irritert når Smitt fortalte uoppfordret at han ikke fikk tatt bilde med planlagt genser, fotografen hadde hindret han i å ta av jakken han hadde over.
|
|
|
|
#134 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Fovea fotografLike misfornøyde i år som i fjor. Fortsatt veldig dårlig fototeknisk kvalitet og jenta er satt i unaturlige posisjoner og ligner ikke seg selv. De ansatte i bhg tar bedre bilder, så vil foreslå at de heller kan orge gruppebildene selv. Så kan de som ønsker portrettbilder sørge for det privat.
|
|
|
#135 |
|
En Som Trener
|
Sv: Fovea fotografJaja, etter å ha lest denne tråden er jeg jo spent på bildene som skal tas i barnehagen neste torsdag. Tidligere år har de brukt Fame, og jeg har vært skikkelig misfornøyd hvert år, så nå tenkte jeg at det kan jo bare bli bedre...Vi får se!
|
|
|
#136 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotografAnd the saga goes on. Gutten kommer hjem og forteller at de kun tok gruppebilde i dag, selv om mannen min snakket med læreren i dag tidlig.
|
|
|
|
#137 |
|
trøtt
|
Her har skolen(e) gått motsatt vei; fra Ariel (som vi har vært superfornøyd med) og over til foeva... jeje.
|
|
|
#138 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fovea fotografVi fikk bildene i posten i dag. Om vi skal returnere uten å betale for dem, må vi sende dem tilbake innen 12.10....
|
|
|
|
#139 |
|
lettere utlada
|
Sv: Fovea fotografBarnehagen vår bruker også Fovea. I fjor var bildene så som så, men i år er de veldig bra.
|
|
|
#140 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sånn var det med oss også, og vi klagde på det. De kan jo ikke ha frist som har passert før en får bildene i posten.. Men send dem en mail og klag, jeg fikk dem til å gå tilbake på det og returnerte alle bildene.
|
|
![]() |
|
|