|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: "Smart" telefon
Kan i ihvertfall låse den fra kontoret, om appen sier at bilen er ulåst.
![]() |
#5 |
i tåkeheimen
|
Og togbillett!
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
Og en sånn vidunderlig meditasjonsapp som dysser meg i søvn hver kveld og vekker meg vennlig, men bestemt hver morgen!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
heimføing
|
Pfft, man gjorde da avtaler om å bli oppringt til gitte klokkeslett. Da sto man i telefonkiosken på torget og ventet på oppringing av kjæresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Jeg hadde stående avtale med mine foreldre: hvis telefonen ringte to ganger og samtalen ble brutt begge ganger, så ringte de til min faste telefonkiosk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Smart" telefonMine foreldre har ikke smarttelefoner. De er ikke spesielt interessert i dem og kjøper derfor andre telefoner. Så vidt jeg vet har det ikke vært noe problem for dem å få tak i enkle mobiltelefoner. Jeg må innrømme at jeg syns det er litt dumt at de har så små skjermer, for det er ofte jeg kunne tenkt meg å sende bilder til dem. Men de ser jo knapt hva som er på bildet. Det er uansett et luksusproblem da, jeg har jo mulighet til å sende dem på FB eller mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den trenger jeg navnet på! :søvnløs og desperat:
![]() |
#11 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Smart" telefonJeg elsker at jeg kan sjekke saldoen på kontoen min mens jeg står i kassekøen. Og overføre på et blunk hvis det ikke er dekning på brukskontoen.
![]() |
|
|