|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Men det er vel ingen som tror egentlig at uttrykk blir oppfunnet i særlig grad på FP (med hederlige unntak som pøntehubro og hæppimøffin)? Vi er mange som tar med nye(re) uttrykk inn, og så sprer noen av dem seg uforholdsmessig mye. Det er sånn stammespråk utvikles, også i RL-gjenger?
|
|
|
#182 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Begrepet 'å sexe' kommer jeg aldri til å klare å fordøye. Det er hverken gøyalt, søtt eller noe annet fint, bare skrekkelig. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Textrovert
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Jeg bare VET at "føkkings uaktuelt" er et FP-uttrykk av nyere dato som jeg kommer til å adoptere. Til de grader.
|
|
|
#185 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...
Men det er vel nettopp vissvass som ER fp-uttrykket?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
|
|
#190 |
|
Prematurmamma
|
Jeg sa at jeg selv er skeptisk til både svineinfluensavaksinen og HPV-vaksinen, da de er nye og fremdeles relativt uprøvde. Man vet ikke så mye om langtidsvirkningen. Videre sa jeg at jeg synes det er direkte uforsvarlig å ikke la barna følge barnevaksinasjonsprogrammet, ikke bare av hensyn til egne, men også andres barn.
|
|
|
|
#194 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#196 |
|
Mother of Dragons
|
Skilpy, Ben, Teo og jeg brukte det i studietiden, så det er nok ganske gammelt.
|
|
|
#197 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Urettfeigt mener jeg å ha brukt ekstremt mange år før jeg første gang hørte om FP.
|
|
|
#198 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Urettfeigt sa vi på tull når jeg var en liten pige også. Kudos og kosher er også uttrykk jeg brukte før jeg ble medlem her inne. Jeg tror jeg tok dem i bruk på samme tid som "alle" i min krets også tok i bruk "stoka" og "kidsa".
|
![]() |
|
|