Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trenger man fleece?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-13, 10:39   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger man fleece?

Om man trenger fleece? Nei selvsagt trenger man det ikke. Like lite som man trenger ull eler bomull for den saks skyld. Man kommer langt med akryl og bambus og man lider ingen nød om man bare holder seg til det. Det handler om preferanser.

Vi bruker mer fleece enn ull fordi ungene trives bedre i det. Jeg trives bedre med fleece enn ull når jeg skal ha en lett genser på tur i høstvær. Fleece har ulike kvaliteter hvor noe er helt pyton og noe er veldig bra.
Fleece suger ikke opp fuktighet fra huden slik ull gjør og det synes jeg er en klar fordel, men andre elsker jo ull og det er helt greit. Vi bor på kaldt sted og bruker mye fleece. Det samme gjør slektninger som bor på norges kaldeste sted. Det er ikke fordi de ikke har tilgang til ull at fleece ofte velges. Det har med personlige preferanser å gjøre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.