|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Det finnes uendelig mange viktige saker i verden. Man kan ikke kjempe for alle og de aller fleste velger noen de fokuserer på (men det er heller ingen motsetning mellom å være opptatt av bilsikring og opptatt av tvangsekteskap og kjønnslemlesting), og det bør heller ikke være slik at alle mindre saker alltid må vike for store og viktige saker.
|
|
|
#63 |
|
villende
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...:sporer på: |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Off the map.
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...
Det er jeg i prinsippet enig i, men sett fra utsiden, fra en som er opptatt av bilsikring, men det kommer allikevel langt ned på lista av hva som opptar meg, så virker det på meg som om enkelte (jeg sier ikke at det er deg altså, det har jeg ingen mening om) ser på dette som det eneste store problemet vi har her i landet. Sånn omtrent. Altså jeg synes også det er viktig, men det er langt fra noen kampsak for meg.
|
|
|
#65 |
|
villende
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Fra tryggtrafikk.no:
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Bare hvis du er masochist.
|
|
|
#71 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...... når folk tror at Harry Potter og annen fantasy bare er for barn.
|
|
|
#72 |
|
intro
|
Der er jeg en alien. Det begynner vel å bli 15 år siden jeg ble påtvunget den første Harry Potter-boka av en kollega, og jeg er fortsatt enig med meg selv (25) i at det er for barn.
|
|
|
|
#74 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#75 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Men er mye bra i den virkelige verden også, og utrolig mye som fungerer utmerket uten å rådføre seg med 'senatet' først. Der kjenner jeg godt at minste mi er blitt 5 år, og at en del ting orker jeg ikke lure på lengre eller involvere meg i. Jeg antar jeg er ute av barnehagen på mer enn en måte fra neste år, og etter hvert får en del ting bare seile sin egen sjø. Bilsikring blir således i en klasse for seg, men det er veldig mye annet jeg lurer på om andre folk diskuterer så til de grader - og er det egentlig viktig. Må man sjekke absolutt alt? Men så er man jo litt forumavhengig, og havner oppi alskens greier man liksom må ta stilling til. I dag tok jeg stilling til fleece. Svaret ble ja. Fleece er bra. Jeg har forresten mange uavklarte plagg hjemme til både meg og mine, og jeg kjenner jeg kan leve bra med det. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Jeg kjenner at jeg faktisk ble litt sur fordi denne tråden sporet av til nok en døll, prinsippryttersk trafikksikringstråd. Helt til Gaia faktisk sporet på igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Jeg husker at hun som introduserte meg for FP brukte ord eller uttrykk som "samsoving" og "FrP-ere", og protesterte meget høylydt da jeg var så uvitende at jeg puttet et Nestlè-produkt i handlevognen (som jeg ikke ante var et Nestlè-produkt engang).
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Men ville du proklamert det høyt og selvfølgelig, som om alle i verden er enig i det?
|
|
|
#79 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Du vet de ikke henger på FP de som har statusoppdateringer som hyller tiden før sykkelhjelm og setebelte fordi det gikk bra med DEM.
|
|
![]() |
|
|