|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg går for øvrig i pluss på julekort.
|
|
|
#22 |
|
Live and let live
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?
Du kan jo gjøre dem ferdig i tiden før operasjonen, fotobutikkene har jo ofte tilbud på julekort til dem som er tidlig. Og så kan du legge dem i konvolutter med frimerker og skrive på adressene, og så gjenstår det bare å poste dem, eller få noen til å poste dem for deg i starten av desember.
|
|
|
#24 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg sender ca. 30. Får kanskje det samme tilbake? Vanligvis ordnes det er fint bilde av avkommet i aller siste liten, jeg kan jo ha som mål å i hvertfall ha dem ferdig til 2. søndag i advent dette året?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Ja. Men de kan fint sendes ut i Februar. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg liker julekort og blir glad for hvert eneste ett.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Vi sender, og vi får julekort. Kjempekoselig
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Vi har de siste to årene hatt bilde av ungene forran pyntet juletre...
|
|
|
#29 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Sender og får. 30-40 stk begge veier. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Sender rundt sytti, får rundt førti tilbake. Ja, så man sender julekort fortsatt. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg får ca 20-30 julekort, og synes det er artig å få. Men sender ikke,det når ikke opp på prioriteringslista mi og da jeg spurte mannen min om han hadde lyst å ordne så sa han Nei. Med sånn helt tonefallsløs stemme, som jeg ser for meg Death i Discworld snakker. Nei. Ekkoløst som i en grav.
|
|
|
#32 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Vi sender julekortene i begynnelsen av desember (bilde av barna tatt en gang i november, bestiller julekort på nett). Jeg liker også best å få julekort i desember for da havner de i julekortvinduskarmen som en del av julepynten og det er koselig å se på i løpet av desember (men det er selvsagt hyggelig med kort uansett når de kommer da).
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Jeg satt her og lurte på om du kom til å svare.
|
|
|
#34 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Vi sender ut 50 julekort (bilder av ungene) hvert år. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Vi sender ut ca 30 og får tilbake 8. Vi er lite poppis.
|
|
|
#36 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Du må skaffe deg sånn svigerfamilie som jeg har. Vi får fire bare av svigermor. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg har fått gradvis færre julekort ettersom årene har gått, og jeg har, gradvis, sendt færre sjøl de siste årene.
|
|
|
#38 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Ja, det gjør man. Vi sender mellom 70 og 80 stykker og får kanskje 50 igjen. En del av dem som ikke svarer gir allikevel tydelig uttrykk for å sette pris på å få kort.
|
|
|
#39 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Ja, selvfølgelig! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg har aldri sendt julekort, tror jeg.
|