Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Legges barna for tidlig, eller for sent?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-13, 01:18   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legges barna for tidlig, eller for sent?

Det gikk plutselig opp for meg at Polyanna og Adrienne er søstre. Alt man skal lære som "ny" på forumet .

Man vet når man er B når kvelden starter klokken 21, når man synes det er deilig å sitte oppe til langt på natt (jeg elsker å sitte opp til 02-03-tiden) og når det å stå opp før klokken 10 føles ut som seig tortur. Jeg får ikke til å legge meg mye før klokken 01 når jeg skal på jobb dagen etter. Det er på kveldstid det er prime time, det er da jeg får unna skoleoppgaver i en fei. Til gjengjeld er jeg verdens dårligste morgenmenneske. Hele kroppen skriker nei, man har vondt, man er møkksur, man er komatøs, man kjemper seg opp når klokka ringer, og står (mot alle odds- man skulle jo egentlig vært i seng enda) i dusjen og forbanner den jævla hverdagen som tvinger en opp så fordømt tidlig. Og det er stilt rundt frokostboret, for alle er like trøtte og sure som en selv og man har kommet til en felles forståelse om at det er best å holde munn . Og ingen fatter hva folk som står opp klokken 08.00 på lørdager "for å få noe ut av dagen" snakker om. Da skal man jo sove så lenge man kan. Vi spiser frokost og ser på at nabofamiliene kommer thigtskledd hjem fra skitur og forstår ikke hvordan det er mulig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.