|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
OvernattingsbursdagSnuppa som blir 9 år om to uker ønsker overnattings bursdag, |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OvernattingsbursdagVi hadde nettopp for 10 stk 8 åringer.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: OvernattingsbursdagOvernatting for 12 små gjester på 8-9 år høres ganske skummelt ut. Jeg tror jeg ville ventet noen år og spart det til man inviterte 4-5 stykker.
|
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: OvernattingsbursdagMaks tre stykker hadde eg godtatt...
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: OvernattingsbursdagIkke start festen for tidlig, kl 18 er tidlig nok. Lurt med plasser som er ferdig fordelt på forhånd ellers kan det bli ganske mye diskusjoner/krangler.
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Overnattingsbursdag3 stykker er jo ingenting. Jeg syns dere er strenge.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Overnattingsbursdag
Enig!
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: OvernattingsbursdagVi hadde 10 stykker på overnattingsbursdag i 10-årsdag her, og det gikk strålende. Først hadde hun 15 stykker (både guttene og jentene i klassen) i bursdag med taco og dansing i 2 timer, og det ble veldig rolig når guttene dro, så skulle ikke tro at det var 10 jenter igjen. Men da byttet alle til pysj og de synes fortsatt det er stas å ha med sitt eget kosedyr selv om de begynner å bli store. Så hadde jentene film og popcorn på hybelen i garasjen. Når det var ferdig så ble de sendt inn for å stelle seg for kvelden og evnt. spise litt frukt/mat om noen skulle være noe mere sulten før de la seg. Det blir litt snakking en times tid etter de hadde funnet sengene sine, før jeg kom og la meg oppe sammen med dem og sendte alle inn på do en siste gang. Orket ikke å ha doflying hele natta, og det slapp jeg også gitt frem til første våknet halv åtte. Helt utrolig. Så hadde de litt tv kos i pysjen før jeg laget god frokost til alle i 10-tiden og så litt mere tv kos og noen gikk i pysjen ennå når de ble hentet kl. 12, men pytt, pytt. Jeg synes ikke det var noe problem å ha 10 stykker på overnatting med så store jenter, men 7-8 åringer hadde nok vært litt annerledes. Mellomste tulla skal også få ha overnattingsbursdag når hun fyller 10 år, men før det har jeg ikke hatt det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nå da?
|
Sv: OvernattingsbursdagVi hadde alle jentene i klassen på overnatting ifbm. 8-årsbursdag. Gikk strålende, det var 9 stk. Hadde forventet intriger etc, men det var det ikke. Alle sov i stua (på madrasser og sofa) og det var litt styr med å bli enige om hvem som skulle sove hvor, ellers kan jeg ikke huske noe som noe problem.
|
|
|
#10 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: OvernattingsbursdagJa, eg er streng. Skulle me invitert alle jentene i klassen, hadde det blitt 22.
|
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: OvernattingsbursdagVi har hatt flere slike for Frøkna fra hun var 8-9 år. Ikke noe problem med så mange jenter. Litt fnising og lite søvn, men veldig hyggelig.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 02-10-13 kl 02:12. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: OvernattingsbursdagStoresøster hadde overnattingsbursdag for noen år siden. Riktignok ikke 12 stk, men de var vel 8 tror jeg.
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: OvernattingsbursdagJeg vurderer å invitere til overnattingsbursdag når eldste blir 11 på nyåret. Da blir det to fra klassen, og en venninne utenom. Vi har liten plass, og jeg er lat.
|
|
|
|
#14 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: OvernattingsbursdagTakk for tips alle sammen. |
|
|