Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Legges barna for tidlig, eller for sent?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-13, 20:38   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legges barna for tidlig, eller for sent?

Jeg har virkelig aldri trodd eller ment eller sagt at det bare er å fortelle dem at "nå er det natt", altså. Jeg bare syns, generelt, at det er interessant det med at ungene senser ganske tydelig hvor høyt på "føkkings uaktuelt"-skalaen ting er, og man kan jo ikke fake det.

[start teoretisk tankespinn] (Eksempel: vi har aldri måttet terpe på banning her i huset. Om det har kommet et ord så har den unisone forbløffelsen og VETTUHVA!! hos meg og mannen ordnet biffen raskt. Senest i dag da eldste sønn gjentok et nytt ord han hadde hørt i dag på bandyskole men ikke forstod betydningen av selv, og jeg og mannen holdt på å ramle av stolene begge to. ("Bitchslapping" var uttrykket. ). Jeg er temmelig sikker på at han aldri vil gjenta det. Sant å si så ønsker jeg meg like sterkt at jentungen kunne sluttet med den forbaskede smattingen sin når hun spiser, men jeg klarer ikke å legge samme tyngde bak de oppfordringene. Og jeg VET at jeg er mer overbevisende om føkkings uaktuelt klokken 5 enn det min a-menneske og stoiske svoger er, altså. Selv om han også ønsker seg å sove lenger. Og Miss Norway er mye mer oppriktig kompromissløs på dannelse og bordskikk enn det vi er, selv om vi også gir de samme formaningene og terper masse. Men man har større gjennomslagskraft jo mer overbevist man er. Og den overbevisningen kan ikke fakes.)

Men det er ikke tvil om at genetikk slår STERKT når det gjelder a- og b-mennesker. I og for seg humant nok - tenk om B-mennesker skulle få a-menneskebarn!

[/teoretisk tankespinn]

(Og jeg vet at nå sitter det en stor håndfull FP-ere og gander på meg en a-menneske-attpåklatt. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.