|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
| Se resultatene: Ville du reist eller ei? | |||
| Nei, regler er regler |
|
2 | 1,55% |
| Ja, selvsagt |
|
98 | 75,97% |
| Ja, tror det, men under sterk tvil |
|
27 | 20,93% |
| Blomkålsuppe |
|
2 | 1,55% |
| Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)
Så det er jeg som er dust.
|
|
|
#23 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Saken ville stilt seg annerledes om dere ikke hadde kjøpt billetter. Men nå har dere det, og dere har bedt om fri og fått lov først, så da hadde jeg reist. Og planlagt i henhold til de nye reglene neste gang.
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg synes det var rart at du søkte fri på barneskolen når hun i mellomtiden har begynt på Uskolen.
|
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Er dette en og samme skole med barne- og ungdomsskole i ett? Jeg forstår nemlig ikke helt hvordan man ellers kan søke seg fri på barneskolen for fravær på ungdomsskolen?
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg aner ikke når dere kjøpte billettene, men at denne endringen kom til å komme føler jeg at jeg har visst veldig lenge. Så jeg hadde ikke kjøpt billettene i utgangspunktet.
|
|
|
|
#28 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)De kan jo ikke endre med tilbakevirkende kraft. Reis med god samvittighet.
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg hadde reist. Uten tvil. Her er skolen bare vanskelig om de ikke vil samarbeide.
|
|
|
#31 |
|
heimføing
|
Å joda. Og svaret på det andre spørsmålet er nei. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
~~~~~~~
|
Her er jeg også.
|
|
|
#33 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Presisering: vi søkte før sommerferien. Da de nye reglene kom og vi hadde billetter i skuffen. Barneskolen innvilget da for dem begge og skulle formidle videre, uten garantier selvsagt. Da gikk de på samme skole og vi ble anbefalt å søke straks for å ha vårt på det tørre.
|
|
|
|
#34 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg er kjent for å være romslig, så jeg hadde reist. Ja, jeg har allerede billetter i skuffen som betyr fri for tre barn i april. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Reist, uten tvil
|
|
|
|
#36 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)... og jeg regner med at det kommer til å bli langt færre søknader om fri nå etter de nye reglene, men barn kommer allikevel til å reise. Det blir bare ikke like åpenlyst.
|
|
|
|
#37 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg ville reist, og beklaget overfor skolen og sagt at det ikke kom til å gjenta seg (så de skulle slippe å bekymre seg over hvorvidt vi var troende til å gjøre slikt til stadighet).
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg hadde reist. Men irritasjonen hadde ødelagt litt av turen for meg. Og det hadde ikke hjulpet på inntrykket mitt av skoleleder.
|
|
|
#39 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg hadde reist. Og lovet at det ikke skulle bli en sedvane. Men nå var jo ikke dette regler som gjaldt da dere i god tro søkte, fikk innvilget og kjøpte billetter.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva ville du gjort? (Nye fraværsregler for Osloskolen - praktisk eksempel)Jeg ville ha reist. Vi har reise til USA nå, bestilt før de nye reglene. Vi reiser onsdag etter skolen. Vi har søkt, men faktisk ikke fått svar, kanskje det er et stilletiende ja |
|
|
|
![]() |
|
|