|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva ler du høyt av?Nå kom jeg på noen bøker jeg virkelig ler høyt av. Forfatteren har satt nynorske tekster til gamle sorthvittbilder på en absurd måte. Den ene boka heter "Ho peika på Ceylon og viste ein pupp", det er flere i serien. http://www.schibstedforlag.no/no/Kat...iste-ein-pupp/ |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ler du høyt av?http://youtu.be/VSUk6-onr8E
|
|
|
#124 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg har ledd høyt av enkelte replikker i serier som Friends and Sex and the city (først og fremst Mirandas tørre kommentarer) og Big Bang Theory. Jeg liker best tørr og sarkastisk humor, både på TV og privat, men synes det er vanskelig å komme på konkrete eksempler. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Hva er nailed it - greia? |
|
|
|
|
|
#126 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Nailed-it? De prøver jo å bake noe som skal se like bra ut som det på det første bildet, men blir jo totalt mislykka. De "nailer" det ikke akkurat! |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg fniser godt av svenskekongen med rare hatter. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva ler du høyt av?
Den lo jeg også høyt av! |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Leser
|
Hva som helst du har sett en plass, prøver å kopiere og så blir det ikke heeeelt som du har tenkt. There I fixed it, er også en sånn greie. Jeg ler høyt av begge + artige.no
|
|
|
#130 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
|
|
|
#131 |
|
awesom
|
Sv: Hva ler du høyt av?Det er mye forskjellig jeg ler av. Team Antonsen, Ylvis, TKFN, Senkveld, Solsidan, TBBT osv osv. Jeg ler meg skakk av ironi og sarkasme som er treffende og velformulert. Jeg ler av autocorrect, jeg ler ofte av spalten "se hva vi fant på internet", jeg ler så tårene triller av morsomme reklamer. Tine sin "sulten" er den reklamen jeg virkelig lo godt til. Jeg ler generelt veldig mye, derimot ler jeg ikke av "Høy på pæra2 og lignende program, det synes jeg rett og slett ike er morsomt.
Killingegänget er mine all tilme favourits innen humorsjangern. Jeg er og glad i Lorrygjengen og da spsielt i Yrrol. (litt preget av oppveksten min i Sverige kanskje
|
|
|
#132 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva ler du høyt av?I natt så jeg Borat i reprise og lo så høyt at 19-åringen kom ned fra loftet og lure på hva som var galt. (Det var episoden der han ramler rundt i ei antikvitetssjappe og knuser det meste.)
|
|
|
#133 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg synes IKKE Borat er morsom. Ikke på en flekk. Med unntak av scenen med ostedisken. And what is this?
|
|
|
#134 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høyt og hikstende av Populærmusikk fra Vittula, særlig scenen der guttene skal spille for klassen sin og platespilleren går for fort.
|
|
|
#135 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler av og til så jeg griner av DYAC. *barnslig* Så ler jeg som regel høyt flere ganger i løpet av en episode QI, og Graham Norton Show.
|
|
|
#136 |
|
saftig
|
|
|
|
#138 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva ler du høyt av?Første gang vi leste om Beyonce-the-giant-metal-chicken (på jobb), rullet vi faktisk rundt på gulvet til slutt. Og jeg ler fremdeles høyt av den, hver gang. Knock-knock, motherfucker.
|
|
|
#139 |
|
Dig for victory!
|
Jeg får ikke puste! Jeg dævver!
|
|
![]() |