Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg panelovner! Til kjellerstue og soverom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-13, 01:09   #1
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg panelovner! Til kjellerstue og soverom.

En under hvert vindu er vanlig og eventuelt en ekstra om man har en ekstra kald vegg et sted (det jeg har). Jeg husker ikke merket, men jeg kjøpte en lang lav til hvert av de to store vinduene, og mer firkantet under de små (like brede som vinduene). De ble anbefalt som miljøvennlige og skal ikke brenne støv. Med vanlig oppvarming og normal ventilasjon blir der ikke kjellerlukt med mindre der er lekkasje eller noe slikt et sted.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 08:12   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg panelovner! Til kjellerstue og soverom.

Opprinnelig lagt inn av arrow, her.

En under hvert vindu er vanlig og eventuelt en ekstra om man har en ekstra kald vegg et sted (det jeg har). Jeg husker ikke merket, men jeg kjøpte en lang lav til hvert av de to store vinduene, og mer firkantet under de små (like brede som vinduene). De ble anbefalt som miljøvennlige og skal ikke brenne støv. Med vanlig oppvarming og normal ventilasjon blir der ikke kjellerlukt med mindre der er lekkasje eller noe slikt et sted.

Der det er kjellerlukt har vi ikke hatt oppvarming på minst tre år, og rommet er veldig lite brukt og derfor ikke luftet heller. Så nå vil vi bruke det, og det blir mer normalt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.