|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?
|
|
|
|
#62 |
|
trenger lading
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Boblekaramell var god, men hadde vært bedre litt kaldere, for den var for myk. Vi pleier ikke ha sjokolade i kjøleskapet, men denne hadde hatt godt av et par timer der, for den ble ganske fort klissete. Og den var håpløs å dele opp.
|
|
|
|
#63 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Smash er goood. Boble karamell har jeg bare smakt romtemperert, og da var den ikke noe ekstraordinært. Må kanskje prøve den kald.
|
|
|
#64 |
|
Snikende tiger
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?De har visst bare Soho i Norgesgruppenbutikker - Meny, Kiwi, Joker, Spar... Flere?
|
|
|
#65 |
|
awesom
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Smakte boble i går og ble ikke begeistret, så jeg slengte den i kjøleskapet og hadde egentlig glemt den bort. Men ettersom dere skrev her at den skulle vært kald så måtte jeg jo løpe på kjøkkenet for å teste. Den var helt klart bedre kald! Jeg vil si at den var en god 7 på en skala fra 1-10.
|
|
|
#66 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Mokkabønnesjokoladen var ganske god i selskap med kaffe, og ganske ordinær uten. Jeg liker egentlig mokkasjokolade best uten melkesjokoladeselskapet, tror jeg.
|
|
|
#67 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Boble med karamell var utrolig god! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Har smakt mokkasjokoladen. Grei nok, men ikke noe jeg higer etter å spise igjen. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
lettere utlada
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Mokkamelkesjokoladen er min nye favoritt. Den er i kategorien "gjemmes så ikke mannen smaker den".
|
|
|
#72 |
|
Textrovert
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Mokkasjokoladen var en nedtur. Og Smash-en smakte som vanlig Smash, men med en ettersmak av potetgull. Ingen højdare.
|
|
|
#74 |
|
Glamorøs
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Har bare smakt smashen. Når man spiste en og en smakte det helt likt vanlig smash. Hvis man goflet i seg fikk man en ørliten ettersmak av pepper, og dagen etter smakte de emment. Jeg holder meg til vanlig smash.
|
|
|
#76 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Mokkasjokoladen var helt ok, men ikke noe spesielt. Jeg liker både mokkabønner og melkesjokolade, men foretrekker dem hver for seg.
|
|
|
#77 |
|
Hertuginne
|
Ikke jeg heller.
|
|
|
#79 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Jepp, jeg skulle egentlig sitere samme som du siterte, og så ble det bare tull |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Textrovert
|
Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?Men, men ... har ingen nevnt høstens beste nyhet, da? Nemlig Kick med havsalt.
|
![]() |
|
|