Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Visning

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-13, 13:23   #1
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Visning

Med private ting tenker de vel kanskje mest på veldig personlige ting, som hårbørster med hår og godt brukte tannbørster.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:26   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Visning

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Med private ting tenker de vel kanskje mest på veldig personlige ting, som hårbørster med hår og godt brukte tannbørster.

De er fjernet.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:28   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Visning

Her står det under bad: Fjern innhold i skap og skuffer.
http://www.dinside.no/896719/slik-st...u-boligen-selv

Gammel 11-09-13, 14:48   #4
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Visning

Jeg leste det samme som deg, og fikk smått panikk.

Endte med at vi fjernet noe, og ryddet resten. Absolutt ikke tomt, men jeg prøvde å ta på meg "fremmedblikket" når jeg kikket i skapene.

F.eks puttet jeg alt av sminke og hudkremer oppi kurver. Skapet er ikke tomt, men man kan se hvor stort det er, og blir ikke "forstyrret" av dusinvis med ulike farger/flaskestørrelser o.l.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 17:18   #5
Michelle
X First Lady

Standard

Re: Sv: Visning

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

F.eks puttet jeg alt av sminke og hudkremer oppi kurver. Skapet er ikke tomt, men man kan se hvor stort det er, og blir ikke "forstyrret" av dusinvis med ulike farger/flaskestørrelser o.l.

Ja tenker gå til innkjøp av noen flere kurver for å ha i skapene.
Visningen er ikke før neste uke men har fjernet så mye b.la på kjøkkenet at mannen fant hverken kniver eller kaffen i dag tidlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.