|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste grønnsaksbutikk i Oslo
Jah, nå når jeg bor langt oppi gokk er den noe av det jeg savner aller mest.
|
|
|
|
#22 |
|
Trøtt
|
Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloJeg har vært på den på Grønland Torg i dag, og ja, den er nok omtrent byens beste. Fantastisk utvalg av ferske varer, lave priser og super service. Wow! :hjerteoyne: I'm in love!
|
|
|
#23 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste grønnsaksbutikk i OsloJa den er virkelig helt suveren på utvalg og pris. Jeg var der også i dag.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er det det heter ja! Jeg trodde det var hestebønner/ fevebønner jeg har likt så godt når jeg har fått det servert på restaurant. Men nå har jeg lest om edamebønner, og heller mot at det er dette jeg har fått. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Også digger jeg de unge jentene i kassa med Amy Winehouse-verdig sveis, sort-sort øyensminke, lange negler og tyggis. Man trenger litt glamor i grønnsaksbutikken.
Edamame er umodne soyabønner. Serveres gjerne dampet med salt, og da trekker du bønnene ut med tennene av belgen. De pleide å ha frosne på Japantorget, men etter de la ned har jeg ikke funnet det.
|
![]() |
|
|