Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-13, 19:43   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Gossip] Sjokoladenyheter høsten 2013 - hvilke har du smakt?

Soho er ikke noe for meg, men mannen har smakt og hans dom er at den absolutt ikke smaker som den gjorde tidligere - det sier litt når han bare spiste halv den igår og resten fremdeles ligger i kjøleskapet.

Boble med karamell har vi smak og ingen av oss synes noe særlig om den. Alt med rømme holder jeg meg unna men bortsett fra det så høres det utrolig snodig ut med rømme og sjokolade. Mokka er heller ikke noe for meg. Litt kjedelig men veldig smart at der ikke er noen av de jeg bare mååå ha.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.