Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En poll om hårfargingsvaner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår?
Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse 69 35,03%
Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse 31 15,74%
Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår 97 49,24%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-13, 09:58   #101
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En poll om hårfargingsvaner

Jeg skulle egentlig ønske alt bare kunne bli hvitt, så var jeg ferdig med det.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 14:01   #102
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.703
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En poll om hårfargingsvaner

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

40 år og ingen grå hår, den dagen de kommer skal de forbli grå, jeg håper jeg får ett flott grått hår.

Farger kanskje 2 ganger pr år for å få litt ekstra glans i det.

Det er jo fint med grått hår!


Helgrått hår er kjempefint - og som sagt. Har jeg våknet med helgrått en dag, så har det vært mye bedre enn å få grå ettervekst, som en grå lue.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 14:16   #103
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En poll om hårfargingsvaner

Jeg har flere venninner som ikke farger håret
Det er i hovedsak de som er blonde/mellomblond. De som har brunt hår farger det oftere har jeg inntrykk av.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no