Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er lekser overgrep mot barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-13, 11:39   #35
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lekser overgrep mot barn?

Veldig bra skrevet Røverdatter.

Mine barn har mye mer uorganisert lek ute enn jeg selv hadde på samme alder. Jeg var en lesehest som helst gjemte meg inne med en bok. Døtrene mine leker mye mer, både ute og inne. Nå når de er ferdige med SFO så har de også masse tid sammen eller med venninner mellom at skolen er ferdig og at vi kommer hjem. De er ferdige på skolen 13.45 og skal stort sett være hjemme til middag kl. 17. Og når de gikk på SFO så var det der venninnene var og der den uorganiserte leken foregikk. Det er ikke sånn at leken må være i gaten for å være "god nok".

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.