Sv: Hva GJØR jeg egentlig med håret mitt i bryllup?
Jada, i det er det nok, men saken er altså den at jeg kom på denne ideen i dag.
Jeg dro fra jobb, via min mor for å levere tilbake lånte smykker, observerte hennes elendige form (hun har fått virus på balansenerven, fastslo legen tidligere i dag.) fort innom butikken for å dra med meg middag, og hentet ungene rett før stengetid, spiste middag og luftet dyret, fikk ungene i seng, og snakket med min far på telefonen.
Og da kom jeg til å spørre om jeg skulle bake ei kake så mamma slapp (dama som ikke kan se på deg mens hun snakker fordi hun ikke klarer vri hodet i den retninga hadde nemlig lovet å bake to kaker...) så derved har jeg nå fått levert vaniljekrem, fløte og bringebær, må skaffe egg i morgen (for det tenkte hun ikke på at jeg aldri har, siden jeg har en eggeallergiker) og altså forte meg hjem fra jobb i morgen for å spise kjapp middag, og deretter bake og pynte kake til bryllupet. Som er på lørdag.
Det eksisterer ikke tid til å dra meg innom en plass som selger slikt. Det hadde nok vært lurere, og vurderes vaaaaaaagt opp mot neste bryllup, men igjen sliter jeg med å finne tid rett og slett. Min bror drar på bryllupsreise, og mine foreldre skal passe deres to barn fra søndag. Ja, min mor i denne tilstanden. Vel og merke går de i bhg, men... jeg har tilbydt meg at vi kan hjelpe, ha dem her litt, eller noe, så da blir det fort at jeg ikke akkurat finner tid til å gå på shopping.
Men går det ikke, så blir det antakelig rett og slett "slik er håret mitt, og sånn er det", dradd sammen med en klype midt bak eller noe sånn, funker det også, det er ikke min bror denne gangen.