Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tidlig er egentlig "tidlig"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 13:09   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig er egentlig "tidlig"?

Opprinnelig lagt inn av alphaMale, her.

Hvorfor skal man gjøre alt så komplisert?
Jeg er genuint imot konseptet om at alt må sees i FORHOLD til noe. Det gir ikke meg mer å vite at i dag sov jeg til klokken 0930, i forhold til en hverdag da jeg sover til kl 0600. Jeg er like forbanna trøtt... I dag var 0930 tidlig. I morgen er det sent.

Jeg for min del MÅ tenke at alt må ses i forhold til noe. For eksempel synes jeg det er for tidlig å stå opp før halv ni dersom barna ikke er hjemme (en gang i skuddåret). Er barna hjemme, synes jeg egentlig at halv sju er for tidlig, men siden jeg ikke kan gjøre noe med det, så må jeg bare innse at det er morgen da.
Men hvis du tenker som så at "for tidlig" er når du ikke er uthvilt, så vil jo svare alltid være "det kommer an på hvor trøtt jeg er".

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.