Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å skaffe seg hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-13, 21:56   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tenk på at hunder levde i huler, de syns det er koselig og det er deres trygge sted der de ikke trenger å være like mye på vakt. Å ha et hel leilighet som hule år eierne er bordet kan være tungt for en del hunder. Tenk så mye plass å passe på! I tillegg er det veldig greit i valpeperioen når de kn tygge på ting og endevende både det ene og andre. Å venne hunden til bur er å hjelpe dere som familie og hunden til reiser osv.

Jeg hr htt med hun på fly, vår Havanais veide dog 7 kg (uten å vøre vervektig). Ene gangen fikk han reise i bagasjerommet og den andre gangen med meg for det var ikke mange på flyet og en snill innchecking-mann skrev ned antallet kilo. Begge gikk greit, men man bør selvsagt tenke på at man utsetter andre med ev alvorlige allergier (jeg tenkte ikke på det da).

Tar poenget med bur ift. trygt sted og tilvenning til reiser. Naar det gjelder fly, har jeg ikke tenkt paa det med andres allergier, nei. Rart at de tillater hunder i kabinen, egentlig, gitt dette. Men det er jo hunder paa busser og tog ogsaa, da. Og Havanesere skal jo vaere allergi-vennlige.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.