Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Feirer du bursdagen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-13, 22:33   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Sikkert bortreist på dagen...

Også jeg som planla å komme på trappa med hjemmebakt lowcarbkake og hele greia. Fnys!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-13, 22:47   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Ja visst feirer jeg, men det er jeg som står for alt.
Kaker, mat, gjester.
Det pleier å være nærmeste familie og venner.

I år var en spesiell dag og vi var mange! Kjempegøy!

Og det hender jeg sier i fra i god tid i forveien, sånn at det blir husket.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 05:36   #43
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Jeg pleier ikke å ha fest (bortsett fra da jeg fyllte 30), men prøver å gjøre noe litt utenom det vanlige den nærmeste helgen. Og alltid kake på selve dagen. I år reiste jeg til en venninne i Lillestrøm, og så gikk vi ut på Fridays for mat og drinker, og fortsatte festen da vi kom hjem. Helt ypperlig.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 06:34   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Ja, en eller annen form for feiring blir det alltid. God middag med familien og gaver på sengen er det hvert år. Som regel inviterer jeg også storfamilien (søsken, foreldre, nieser/nevøer, svogers osv.) til et kakebesøk den nærmeste helgen. Før barn hadde jeg oftere fest, men det har blitt merkbart færre av dem med årene. Noen vennefester har det likevel blitt, som regel på runde og halvrunde dager.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 06:56   #45
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Vi har mye familie i nærheten, og det hadde blitt reaksjoner om jeg ikke ba inn til kaffe og kaker. For min egen del kunne jeg gjerne ha droppet den biten. Men et markering med mann og barn, eller gode venner, det tar jeg gjerne.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 07:37   #46
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Jeg elsker å lage til bursdag for andre, men ikke for meg selv. Det blir oftest en enkel feiring for meg med kun de nærmeste til stede, og så slår jeg på stortromma når jeg arrangerer for andre, det være seg bursdager, julefeiring eller annet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 07:46   #47
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.841
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Her feirer vi de voksnes bursdager med kakeselskap for den nærmeste familien.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 09:34   #48
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Jeg feirer aldri bursdagen min. Jeg er ikke så glad i å fokusere på at en blir eldre...

Hadde jeg hatt mer familie / venner rundt meg, så kan det godt være jeg hadde feiret min dag også.

Barna sine bursdager blir feiret..

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 09:43   #49
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Eg elskar bursdag, men i dei seinare åra har forventningane skrudd seg ned. Min drømmebursdag starte med frokost på senga av ungane med heimelaga kort og gode klemmar, vanlig arbeidsdag med kake i lunsjen, ballongar på kontoret og så hadde det vore fantastisk om Drømmemannen kom i totida og kidnappa meg til blåtur og feiring på romantisk restaurant. Pr i dag får eg frokost på senga av kidsa, klemmar i fleng på jobb og så kjem mamma med ei kake på ettermiddag. Bursdag er uansett fint!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 09:53   #50
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Dette er et litt sårt punkt for meg faktisk,jeg liker ikke bursdager så godt etter at jeg flyttet hit til byen. Alle slektninger (unntatt svigerfamilien, men det er ikke det samme altså ) bor mange timer unna, og ikke har jeg mange venner i byen heller. Så som regel er feiringen mindre enn jeg kunne ønske. For jeg liker egentlig bursdager, og feirer gjerne min.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 09:56   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Jeg har hoppet litt over det noen år nå siden jeg har hatt bursdag i påsken flere år på rad. Hvis jeg feirer er det typisk familien på lunsj og kaker en av dagene i helgen. Eller bare kaffe og kaker hvis det passer bedre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 10:05   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Ja, selvsagt!

Jeg feirer hjemme med mann og barn, gjerne kaffe på sengen, etterhvert som eldste er blitt større så får jeg gjerne kake eller muffins også, sang, kort, gaver og god bursdagsfrokost, om ikke annet så ved nærmeste helg.

Så går jeg kanskje ut og spiser middag med mannen.

Og så har jeg mest mulig feiring med flest mulig venner. Jeg har hatt alt fra flere dagers hytteturer, store middager, leie et helt utested, kurvfester med naboer til å ha noen få venninner på vin. Mine søsken er invitert når det er store selskaper.

Kaffe og kaker med svigerforeldre, svogers og sånn har ikke vært noe for meg. Jeg synes det er for lite stas og jeg er mer orientert mot venner og etterhvert egne barn når det gjelder store dager. (Samme gjelder nyttårsaften, syttende mai, sankthans osv).

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 10:10   #53
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Ja, det er en kjempeanledning til å gå ut å spise alene med mannen. I tillegg elsker jeg pakker

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 10:26   #54
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.989
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Jeg feirer med familien.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 12:39   #55
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Feirer du bursdagen din?

Sjelden, men nå ble jeg litt inspirert.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no