Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-13, 10:36   #441
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Har aldri brukt sjal/skjerf, men kjøpte et i sommer, og ble omvendt umiddelbart. Bestilte derfor et par fra 'skumle' Zalando i går. En jålevariant, og en 'sporty sailor' variant.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 26-08-13, 12:32   #442
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor er Zalando skummelt?

Gammel 26-08-13, 13:19   #443
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hvorfor er Zalando skummelt?

For godt utvalg, for billig, for lett å handle, gratis porto, et.c...

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 26-08-13, 13:40   #444
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

For godt utvalg, for billig, for lett å handle, gratis porto, et.c...

Åja, sånn, ja. Jeg trodde kanskje de hadde et frynsete rykte jeg ikke hadde fått med meg, jeg.

Gammel 27-08-13, 08:59   #445
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Forbereder meg til høsten

Dette kom her om dagen og skjørtet som jeg trodde skulle bli så kult ble bare SÅ FEIL. Har ikke prøvd noe som ble så galt før, det ser kult ut på modellen her, men på meg ble det bare som et tykt telt/gardin surret rundt livet som boblet seg ut. Det er virkelig noe med det mest ukledelige jeg har hatt på meg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-08-13, 10:20   #446
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Åja, sånn, ja. Jeg trodde kanskje de hadde et frynsete rykte jeg ikke hadde fått med meg, jeg.

Nå har de jo all verdens merker hos Zalando, men jeg må si at noen av deres egne merker virker ganske kjipe. De er jo rimelige også, og ser virkelig sånn ut, med dårlige stoffer og posete passform.

Gammel 27-08-13, 10:42   #447
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet my..., kremt, litt hos Zalando, og er stort sett kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt. Og servicen er upåklagelig.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 27-08-13, 14:44   #448
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Kokosbolle: takk for oppdateringen!

Det svarte skjørtet har jeg vurdert en stund men tror det passer til de som er 180 høye og bruker str.34...ikke for oss andre dødelige.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 27-08-13, 14:58   #449
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan var denne i passformen? Mamma har en knallfin fra i fjor, men den er ikke mulig å få tak i, derfor kikket jeg på denne.

Mamma har en veldig fin en, kjøpt i fjor høst tror jeg, B Young. De har den der enda, mange fine farger. Den kan pakkes så den blir liten, også et pluss.

Gammel 27-08-13, 21:49   #450
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Abbonerer her

Gammel 28-08-13, 08:39   #451
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Kokosbolle: takk for oppdateringen!

Det svarte skjørtet har jeg vurdert en stund men tror det passer til de som er 180 høye og bruker str.34...ikke for oss andre dødelige.

Jeg er 170 høy og slank, bruker 36. Men det var virkelig ulekkert altså. Altfor mye stoff. Jeg vurderte å sy det inn siden jeg likte det øverst og likte kvaliteten på stoffet, men synes ikke det var verdt det så jeg sendte det tilbake. Synd, for det ser jo knallfint ut på modellen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-08-13, 11:36   #452
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye sko. (Ja, jeg trenger nye sko :langnese: )

Gammel 28-08-13, 12:28   #453
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Et par topper og et skjerf.

Ja. Fant visst bare bilde av denne ene toppen jeg.

Gammel 28-08-13, 14:04   #454
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-08-13, 15:30   #455
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, ikke sant? - De finnes i blå også - og jeg hadde lyst på de, men så ble jeg med ett usikker på om hvor mye jeg kom til å bruke blå (jeg har jo ikke bare blå klær, tross alt) - derfor ble det et par billige blå - og disse i sort - som høstens relativt fornuftig valg.

Gammel 28-08-13, 15:34   #456
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hvilket merke, og hvor, Che? "Trenger" et par blå!

Gammel 28-08-13, 16:06   #457
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Forbereder meg til høsten

Hvor handlet du? Falt helt for den beige genseren.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 28-08-13, 18:37   #458
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Ulykkelig

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvilket merke, og hvor, Che? "Trenger" et par blå!

http://m.zalando.no/katalog/?q=badiss

Gammel 28-08-13, 18:51   #459
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~tm~, her.

hvor handlet du? Falt helt for den beige genseren.

hm.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-08-13, 20:41   #460
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Søt topp.
Jeg var kjapt innom et senter i dag og hadde lange blikk inn på en skobutikk der for jeg så så mange fine ballerinasko og ankelstøvletter innover der. Må ta en tur når jeg har bedre tid, skjønner jeg.
Røsket med meg denne fra Lindex. De hadde den utstilt i foajeen på senteret så den måtte jeg ha. Likte formen på den.

Sist redigert av GinaK : 28-08-13 kl 20:46.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.