|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Kunne dere ikke kommet med innvendingene før jeg svinga inn på nærmeste Rimi og raska med meg tre stk?
|
|
|
#42 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jepp. Hun beskriver på siden sin at hun har jobbet med designet i ett år, jeg synes virkelig det fremgår der at hun har tegnet og designet selv.
|
|
|
#43 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Det hender vel at noen faktisk finner opp ting, og så viser det seg at det er oppfunnet fra før? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Selvfølgelig, Hyacinth. Men her er det snakk om en kliss maken boks. Jeg satt nemlig og lette etter matbokser på ebay i går og så Smart planet sine og vurderte å kjøpe. Jeg følger ikke Kaluza og så ikke hennes før de ble lagt ut i en tråd her inne og stusset over måten de ble fremstilt på når jeg vitterlig hadde sett en helt maken fra en annen produsent.
|
|
|
#45 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Den er ikke heeelt lik, da. :myser: De to små rommene er av ulik størrelse på Kaluza sin. (Får man plass til en yoghurt i Smart Planet-boksen?) Og boksen fra Smart Planet har et plastlokk som sikkert sitter bedre, men som ikke tåler oppvaskmaskin. Men likheten er slående, jeg er enig i det.
|
|
|
#46 |
|
Eklektisk
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!
Jeg kan kjøpe den ene med deg. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, matboksen er funnet opp fra før. Jeg sliter dog hardt med å tro at hun virkelig har testet sååå mange matbokser og vært så orientert i "matboksmiljøet" som hun hevder hun er (har hun ikke skrevet en bok om matboksmat?), og likevel ikke har snublet over de som er klin like hennes design.
|
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Vedr. prikk, Tallulah: Ja, det er jeg som har kommentert. Jeg klarer jo aldri la være slikt.
|
|
|
|
#50 |
|
Kontrollfrik
Ja, det er kanskje litt pussig. Jeg kjøper den. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Nå har jeg altså tre ulike matbokser, alle tilsynelatende ganske like, laget i silikon og sammenleggbare med spiseredskap i lokket, men litt ulike er de lell. Den røde fra Kaluza er favoritten, liker rominndelingen hennes best. Og ikke minst prisen! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg blåser en lang marsj i designkampen, og har kjøpt to på rimi. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!En på avd. min i bhg har denne, Sist redigert av Guttemammis : 20-08-13 kl 19:15. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Vi er fornøyde etter dagens bruk. Lokket satt på.
|
|
|
#56 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Da kan jeg melde om at samtlige Rimi-butikker i denne byen er tomme, og ifl to av dem kommer ikke boksene inn igjen heller!??
|
|
|
#57 |
|
Kontrollfrik
Samme her! |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg hadde lest feil, enda jeg merket kommentaren jeg lurte på. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Jeg har én du kan få kjøpe for 60 kr inkl. porto. Den er brukt én gang, selv om den er super blir den unødvendig stor for meg som bare har polarbrød i matpakka uansett.
|
|
![]() |
|
|