Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sunwing Cala Bona Beach

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-13, 20:56   #21
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sunwing Cala Bona Beach

Bare 5 dager igjen jo. Vi pleier alltid å bestille sydenturer lang tid i forveien, så denne kom fort på. Vi er klar, det er jo ikke så lenge siden sist vi var i syden, så det er ikke så mye som må kjøpes inn. Har supplert solkrembeholdningen litt da.

Gammel 28-07-13, 22:12   #22
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Kos dere!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 22:15   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Vi var der i fjor sommer - og kan bare signere håndklestresset som andre skriver om her! Og vi var relativt tidlig oppe med to små, men mye opptatt rundt hovedbassenget og også rundt barnebassengene... Men det som kanskje var enda mer irriterende enn at folk var der og plasserte håndkleene sine tidlig, var at de kom jo overhodet ikke tidlig for å bruke sengene!!! Kunne være langt utpå formiddagen før de dukket opp, og det syns jeg rett og slett er frekt!

Bortsett fra litt irritasjon ift. dette hadde vi et strålende opphold Ikke AI, men spiste noen middager og et par frokoster fra buffeten. God mat, men noe stresssende med småtasser. Og kan også skrive under på at mange spiste middag slik at de var ferdige før showet. Men bare å glede seg til Cala Bona - og vi syns det var flott med resort så nærme sentrum med mange restauranter og noen butikker (og igjen: med små barn var dette ypperlig

Jeg har aldri vært på sånne steder, men om det ikke står noe sted at håndkle betyr at noen har krav på stolen, da hadde jeg bare lagt håndkleet til side og brukt stolen jeg altså.
Det er jo bare en regel som noen har funnet på skal gjelde for dem selv, det er jo ikke noen lov?

Gammel 28-07-13, 22:18   #24
Sissel

Sissel sin avatar

Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Kos dere!

Takk!

Gammel 28-07-13, 22:25   #25
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Poden drømmer fremdeles om den røde slush'en.

Gammel 28-07-13, 22:32   #26
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Poden drømmer fremdeles om den røde slush'en.

Hvordan er det med vann og all inclusive, får man vann i flasker eller er det fra dispenser. Og det samme med brus ved måltidene, forsyner man seg selv?

Gammel 28-07-13, 22:38   #27
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Hvordan er det med vann og all inclusive, får man vann i flasker eller er det fra dispenser. Og det samme med brus ved måltidene, forsyner man seg selv?

Det lå en flaske med vann i kjøleskapet da vi kom. Utover det var det vann på dispenser ved barene. Jeg kjøpte vann i butikken der og hadde på rommet. Kostet ikke mange kronene uansett.

Til måltidene tar de bestilling ved bordet og serverer drikken. Ved bassenget bestiller man i bassengbaren.

Gammel 28-07-13, 22:46   #28
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Det lå en flaske med vann i kjøleskapet da vi kom. Utover det var det vann på dispenser ved barene. Jeg kjøpte vann i butikken der og hadde på rommet. Kostet ikke mange kronene uansett.

Til måltidene tar de bestilling ved bordet og serverer drikken. Ved bassenget bestiller man i bassengbaren.

Takk, takk. Neida, vann koster ikke mange kronene, så vi kjøper inn noen flasker.

Gammel 29-07-13, 13:10   #29
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Ok, men da var det tydeligvis ikke slik at alle la håndkle på i 6 tida på morgenen? Har vært på et par sånne hotell.

Gammel 30-07-13, 01:00   #30
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

God tur!

Gammel 11-08-13, 19:58   #31
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Vi hadde en super ferie. Absolutt et sted jeg kunne tenkt meg å reise tilbake til. Så koselig i Cala Bona/Cala Millor, langs strandpromenaden. Vi koste oss virkelig.

Et skår i gleden var det, men det gikk heldigvis bra. Vet ikke om dere leste om det i avisene, men ei 4 år gammel norsk jente ble hentet livløs opp fra bassenget, og de drev gjenopplivning på henne i minst 20 minutter før ambulansen kom. Heldigvis klarte de å redde henne, og etter 3 dager var hun tilbake på hotellet. Vi var kun 5 meter i fra når de hentet henne opp, og det var en skremmende opplevelse for både meg og ungene.

Gammel 11-08-13, 20:23   #32
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff sånnt er ekkelt. Godt det gikk bra da.

Og kjempefint dere har kost dere.
Vi reiser tilbake neste år, for vi koste oss så voldsomt, så ungene gleder seg stort til ny tur.

Gammel 13-08-13, 15:04   #33
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/k...a-4101798.html

Gammel 13-08-13, 16:15   #34
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Uff, leste om at det hadde vært en episode på Mallorca, men visste ikke at det var på hotellet "vårt".

Uansett, fullt fokus fra foreldre er også alfa omega. Det var ikke akkurat mye avslapping så lenge Poden var i bassenget - og han er jeg egentlig veldig trygg på i vannet.

Godt det gikk bra i allefall.

Gammel 13-08-13, 16:29   #35
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Uff, leste om at det hadde vært en episode på Mallorca, men visste ikke at det var på hotellet "vårt".

Uansett, fullt fokus fra foreldre er også alfa omega. Det var ikke akkurat mye avslapping så lenge Poden var i bassenget - og han er jeg egentlig veldig trygg på i vannet.

Godt det gikk bra i allefall.

Jepp, jeg slapp ikke ungene av syne når de var i bassenget.
Og en 4åring ville ikke jeg latt vimse rundt bassenget uten å følge konstant med.

Gammel 19-08-13, 01:45   #36
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Kom hjem fra Cala Bona i går, det var helt greit men jeg synes det var fryktelig oppskrytt. Skulle jeg vært der med en en uke hadde jeg kjedet meg i hjæl. Å bade som sild i tønner er virkelig ikke min greie. Gutta var fornøyde med Youth Club da, selv om vi måtte jukse inn lillebror på 7 litt. Han var egentlig et år for liten, men aktiviteter for en moden 7 åring var det ikke. Dette er første gangen jeg reiser med Ving som voksen og jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, vi er mye mer fornøyde med Star Tour.

Var en dag på Aqualand, dyrt og kø overalt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 02:11   #37
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Vi var der i fjor. Flott hotell og bassengområde, men man måtte tidlig opp for å kapre en solsenger. Slik er det vel nesten overalt.

Stranda synes jeg var elendig. Altså den rett nedenfor hotellet. Lå et meter bredt belte med noe barklingnende greier før man kom ut i rent vann. Tror vi badet i sjøen en gang på den uka vi var der, resten av tiden var vi i bassengene.

Vi hadde halv-inclusive. Altså to måltider. Glad vi ikke hadde all inclusive, for jeg synes maten var kjedelig. Ensformig og smakløst. Men nå er jeg generelt ikke fornøyd med spansk mat da.

Vi var på Kypros i år, og jeg er helt klar på at heretter blir det heller gresk enn spansk ferie på oss. (ser da bort fra neste år hvor vi skal til Spania (fastland) på en ukes "påtvungen" ferie sammen med svigerfamilien.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.