Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FPs partibarometer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva stemmer du?
Høyre 72 23,30%
Arbeiderpartiet 101 32,69%
SV 38 12,30%
Senterpartiet 7 2,27%
Venstre 43 13,92%
Kristelig Folkeparti 9 2,91%
Fremskrittspartiet 5 1,62%
Rødt 7 2,27%
Miljøpartiet de grønne 16 5,18%
Andre 0 0%
Brokkolipartiet 11 3,56%
Deltakere: 309. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-13, 10:28   #161
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs partibarometer

Nå føler jeg det er nødvendig å påpeke at jeg ikke mener at man trenger å være er et dårlig menneske fordi man stemmer FrP. Jeg mener likefullt det er idiotisk å stemme på dette partiet.

Gammel 16-08-13, 10:35   #162
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan stå fram som lykkelig forelsket i en som stemmer FrP. Og det verste av alt er at han ikke er lett å kjøre fast i diskusjoner heller (oh yes, vi diskuterer politikk. ). Han har lest partiprogrammene til de aller fleste partiene, inkludert FrP sitt, og han sier at heller ikke jeg er enig med alt "mitt" parti står for. Og har rett i det. Han er langt fra dum, og han er den snilleste, mest hjelpsomme og empatiske mannen jeg noen sinne har møtt. Det ville aldri ramlet meg inn i halvsøvne å dumpe ham pga partiet han stemmer på. Dessuten liker jeg å diskutere politikk.

Han har forøvrig vært samboer med en muslim - som kom hit som asylsøker- i åtte år og har to barn med henne. Mens han stemte FrP.

Sånn. Sosialt selvmord?

Gammel 16-08-13, 11:59   #163
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner flere FrP-politikere som er redelige, snille og smarte folk. En av dem er lesbisk, sånn a propos KrF-tråden, og har vært aktiv i partiet fra lenge før det plutselig ble homovennlig nå nylig. En annen er viden anerkjent som en av Norges mest redelige forretningsmenn, med en utrolig skikkelig måte å behandle ansatte, partnere, investorer og kunder på.

Den første har et veldig stort og brennende engasjement for helse og eldreomsorg, den andre for en liberal skattepolitikk og modernisering av offentlig sektor (den andre røk dog ut i en av Hagens utrenskninger, når jeg tenker meg om). Og samferdsel. Folk som lever av å sende varene sine ut på norske veier, og så bare kan krysse fingrene for at det kommer trygt frem på kjerreveiene de er henvist til, blir gjerne opptatt av samfersel.

Jeg tror dog jeg hadde hatt større problemer med å like og sette pris på en som valgte FrP pga synet på innvandring, og det er vel der de henter de fleste velgerne sine.

Personlig har jeg minst like store problemer med folk som stemmer Rødt. Det er en ideologi som har mye mer antidemokratisk ondskap i seg enn FrP. Men Rødt er det liksom bare litt søtt og kos om folk stemmer, for da er man jo for rettferdighet og mot at folk er styrtrike og sånn og det er da bare fint og flott.

Gammel 16-08-13, 12:04   #164
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der fikk du sagt mye viktig, Polyanna. Og grunnen til at Rødt ikke provoserer like mye er nok at det er et bittelite parti, i motsetning til FrP.

Gammel 16-08-13, 12:30   #165
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg kan ikkje prikke deg, Lille meg

9. juni, nokon. Du må i sannhet prikke oftere.

(Som vanlig tar jeg tak i de viktige sidene av en sak. )

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 13:05   #166
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

9. juni, nokon. Du må i sannhet prikke oftere.

(Som vanlig tar jeg tak i de viktige sidene av en sak. )

Eg har vore lite på forumet i ferien, ser eg. Eg pleier prikke oftare, når eg deltek.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 13:12   #167
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg er enig med Lille meg, og Polyanna (også i den andre tråden), og kjem altså til å stemme Venstre.

Eg høyrde elles at Frank Årebrot meinte ein kunne dele velgarane inn i fire typar:

1- dei som stemmer på grunn eit hovedtema (helse, skule etc) (40%)
2 - dei partilojale som alltid stemmer det samme (20%)
3 - dei som les alle program, vektar for og imot, og konkluderer til slutt (20%)
4 -parti-shopperane, som samanliknar tilbud og vel ut frå det (20%)

Dette er tatt frå hukommelsen, og eg fann ikkje nettreferanse. Dei to siste verkar å vere relativt like, men nr. 4 er meir flyktig og tilfeldig.

Gammel 16-08-13, 14:10   #168
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns det er så vanskelig å finne ut hvilke partier jeg er mest enige med. Jeg kan så lite om politikk og følger så lite med på hvem som gjør og mener hva i løpet av året, så hver gang det nærmer seg valg blir jeg sittende å google, teste, fundere og forsøke å sortere alle meningene.
Jeg vet ikke alltid helt hva jeg mener om forskjellige saker som nevnes i slike tester heller, så jeg føler ikke at jeg blir noe klokere.

Jeg stemmer ved hvert valg. Men ved hvert valg føler jeg meg egentlig litt dum som ikke står sterkere i egne meninger, slik at at partiet jeg bør stemme på sier seg selv.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

AP.
Har bestemt meg etter en god del frustrasjon. Er på langt nær enig i alt, men stemmer litt etter hjertet og litt etter de store linjene.

Kjenner meg igjen her.
Har vært og stemt, det ble AP.

Som Milfrid kan jeg stå frem som en som er lykkelig forelsket i en som stemmer FRP.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 14:13   #169
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg kan stå fram som lykkelig forelsket i en som stemmer FrP. Og det verste av alt er at han ikke er lett å kjøre fast i diskusjoner heller (oh yes, vi diskuterer politikk. ). Han har lest partiprogrammene til de aller fleste partiene, inkludert FrP sitt, og han sier at heller ikke jeg er enig med alt "mitt" parti står for. Og har rett i det. Han er langt fra dum, og han er den snilleste, mest hjelpsomme og empatiske mannen jeg noen sinne har møtt. Det ville aldri ramlet meg inn i halvsøvne å dumpe ham pga partiet han stemmer på. Dessuten liker jeg å diskutere politikk.

Han har forøvrig vært samboer med en muslim - som kom hit som asylsøker- i åtte år og har to barn med henne. Mens han stemte FrP.

Sånn. Sosialt selvmord?

I seng med fienden

Gammel 16-08-13, 14:21   #170
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

I seng med fienden

Break it down from within.

Gammel 16-08-13, 20:13   #171
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Personlig har jeg minst like store problemer med folk som stemmer Rødt. Det er en ideologi som har mye mer antidemokratisk ondskap i seg enn FrP. Men Rødt er det liksom bare litt søtt og kos om folk stemmer, for da er man jo for rettferdighet og mot at folk er styrtrike og sånn og det er da bare fint og flott.

Jeg kunne aldri stemt Rødt og skjønner meg ikke på mye av politikken deres (ganske så ugjennomførbar, mye av den) men jeg synes generelt det er mer stas med folk som ønsker rettferdighet enn med folk som er gjennomførte egoister, derfor er det lettere for meg å "like" Rødt-stemmere enn Frp-ere.
Jeg skal ikke gå i samme fella som for fire år siden der jeg egentlig ville stemme Venstre, men stemte AP av taktiske grunner. Jeg er ikke stor-fan av Høyre og Erna, men er klar for å skifte ut Jensemann. Vel, det får gå som det går!

Edit: Ja, altså, jeg skal ikke stemme på Høyre, men på Venstre, dessverre vet vi jo hvem som får statsministeren.

Sist redigert av rine : 16-08-13 kl 21:22.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 09:45   #172
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ser dere på FrP-folk som reinspikka egoister altså? Jeg kan ikke helt se at det stemmer. De bryr seg bare ikke om hvor stor kaka er før de deler ut penger. Det gjør ikke Rødt heller i og for seg, men de vil fordele alt likt, mens Frp fordeler til de som får sympati i media.

Ja, jeg skal prøve å sette meg inn i frp. Det er såpass mange som stemmer frp etterhvert at det er et poeng å skjønne litt mer enn fp-tabloide karakteristikker.

Gammel 18-08-13, 09:51   #173
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Gjennomførte egoister"- vel, det var kanskje å dra det litt langt? Men jeg skjønner meg bare ikke på tankegangen til Frp-ere. De blir skikkelig indignerte over vi gir bestemor ferdigmat på gamlehjemmet, eller at hun må dele rom med en annen, mens vi samtidig vurderer å la romfolket få dusje. Det er den der-"rydd opp hjemme før vi hjelper andre"- tankegangen jeg ikke forstår meg på. Egentlig er det mye mer jeg stusser på når det gjelder det partiet, dette var bare for å forklare hvor egoisme-kommentaren min kom fra.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 10:23   #174
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"Gjennomførte egoister"- vel, det var kanskje å dra det litt langt? Men jeg skjønner meg bare ikke på tankegangen til Frp-ere. De blir skikkelig indignerte over vi gir bestemor ferdigmat på gamlehjemmet, eller at hun må dele rom med en annen, mens vi samtidig vurderer å la romfolket få dusje. Det er den der-"rydd opp hjemme før vi hjelper andre"- tankegangen jeg ikke forstår meg på. Egentlig er det mye mer jeg stusser på når det gjelder det partiet, dette var bare for å forklare hvor egoisme-kommentaren min kom fra.

Aha. De har jo flere sånne, jeg er enig der altså. Tilsynelatende veldig solidaritet overfor de vi kan identifisere oss med, men fravær av solidaritet overfor resten av verden.

Gammel 18-08-13, 13:09   #175
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men ser dere på FrP-folk som reinspikka egoister altså? Jeg kan ikke helt se at det stemmer. De bryr seg bare ikke om hvor stor kaka er før de deler ut penger. Det gjør ikke Rødt heller i og for seg, men de vil fordele alt likt, mens Frp fordeler til de som får sympati i media.

Ja, jeg skal prøve å sette meg inn i frp. Det er såpass mange som stemmer frp etterhvert at det er et poeng å skjønne litt mer enn fp-tabloide karakteristikker.

Det er slik jeg også ser det. Det handler mest om at alle skal få, og at staten skal betale. Uten at man tar inn like mye skatter og avgifter. Kjæresten min er dypt uenig i min analyse det kan man si. Og jeg må nok også lese FrP sitt program om jeg ikke skal parkeres helt i diskusjonene vi har.

Han fortalte meg forresten at VG hadde en artikkel om at FrP var det partier som flest fikk på topp når de tok valgautomaten på nett? 36 %. Høyre hadde vært på andre plass med noen og tyve prosent? Kan det virkelig stemme?!

Forøvrig er både jeg og kjæresten nøyaktig like sta, så det spørs om jeg klarer å omvende ham til Høyre. Heldigvis gjelder det motsatt vei også.

Gammel 18-08-13, 13:57   #176
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Brokkolipartiet, er det en utbryter fra De Grønne?

Jeg stemmer det samme som de fleste her inne, tydeligvis.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 20:36   #177
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er slik jeg også ser det. Det handler mest om at alle skal få, og at staten skal betale. Uten at man tar inn like mye skatter og avgifter. Kjæresten min er dypt uenig i min analyse det kan man si. Og jeg må nok også lese FrP sitt program om jeg ikke skal parkeres helt i diskusjonene vi har.

Han fortalte meg forresten at VG hadde en artikkel om at FrP var det partier som flest fikk på topp når de tok valgautomaten på nett? 36 %. Høyre hadde vært på andre plass med noen og tyve prosent? Kan det virkelig stemme?!

Forøvrig er både jeg og kjæresten nøyaktig like sta, så det spørs om jeg klarer å omvende ham til Høyre. Heldigvis gjelder det motsatt vei også.

Du ser vel ikke på kjæresten din som en reinspikka egoist

Gammel 18-08-13, 20:52   #178
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg lurer egentlig mest på hvor FrP tenker at man skal få penger fra, ikke bare på kort sikt, men på lang sikt.

Gammel 18-08-13, 21:02   #179
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer egentlig mest på hvor FrP tenker at man skal få penger fra, ikke bare på kort sikt, men på lang sikt.

Olje? Dessverre.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:09   #180
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Akkurat DET spørsmålet kan egentlig flere partier slite litt med å finne svar på... Noen vil jo kutte olje, noen vil finne mer olje. Hvordan noen tenker at vi skal finansiere de enorme velferdskostnadene UTEN olje er jeg spent på. Personlig tror jeg vi fortsatt må belage oss på oljeinntekter, samtidig som vi fokuserer på å finne andre inntektskilder. Stimulere til nyskaping, forskning, heve utdannelsesnivået, bruke skatt som et virkemiddel til å dreie Norge bort fra å være så avhengig av fossilt brensel.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.