|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Det beste er helgefølelsen og å treffe noen av kollegene og at snart kan man begynne å glede seg til jul!
|
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?For meg:jobben min og kollegaene mine, for gutta: hverdagen. Jeg synes hverdager er kjedelige, men jobben min er super
|
|
|
#23 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdagen min starter ikke på lenge enda. Men jeg gleder meg på snuppa sine vegne som får i bhg igjen, og at det skjer mer enn jeg klarer å sørge for når jeg og hun er alene her hjemme for tiden. Mannen er jo på jobb, og formen min er i kjelleren.
|
|
|
#24 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Det beste med hverdagen igjen er at jeg slipper å legge kabal med ungene om hvem som skal være hvor og når. 8 uker skoleferie, men vi voksne hadde bare fire uker, to uker sammen og en hver for oss alene med ungene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?
Å jobbe når barna bare er på SFO føles fortsatt som ferie, jeg føler iallfall ikke at hverdagen setter i gang for fullt før det er lekser som skal følges opp og X antall aktiviteter som skal gjennomføres i løpet av uka.
|
|
|
#26 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Her startet skolen på onsdag, og noen aktiviteter startet også denne uka. Jeg kjenner egentlig at det er litt deilig å være ferdig med de mest hektiske årene, med opp til fire barn som skulle på treninger, fotballkamper, musikkskole og mye forskjellig. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Tja, at ungene kommer på skole og får rutiner igjen. Selv om disse ukene i jobb, men uten lekser og fritidsaktiviteter har vært nesten som ferie.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdagen har vært igang i ei uke her.
|
|
|
#29 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At Lillebror skal i barnehagen. 7 uker fulltid med den energibomben på fulltid er i meste laget for mor...
|
|
|
|
#30 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At jeg slipper å ha tid til å tenke så mye. Jeg kan konsentrere meg om familie, jobb og hobbyer, og skjite i alt som ikke fortjener en tanke.
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg tror jeg nyter de små minuttene alene enda mer i hverdagen. Sånn som nå:sol, kaffe, dagsrevyen og alene hjemme.
|
|
|
#32 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Her er hverdagen igang for fullt og jeg må innrømme at det ikke er noe "beste" med det i forhold til å ha ferie; Vi har nemlig hatt en deilig ferie med late dager, fint vær og det hele. Første dagene av ferien synes jeg det var tungt å tenke på at ungene skulle være hjemme såååå lenge uten barnehagen, men det gikk seg veldig fort til og nå synes jeg nesten det er litt dumt at de må være i barnehagen igjen. Så, jeg gikk ikke lei ferie rett og slett, vi koste oss masse alle sammen
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Det må vel være at vi får litt rutine på ting igjen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Mer egentid. Rutiner. Lettere å leve litt sunt igjen. Hverdager er helt allright.
|
|
|
#35 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?- mer egentid |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Etter å ha vært sammen med kranglete unger døgnet rundt i syv uker så var jeg veldig klar for jobb på mandag. Jeg er et bedre menneske og mamma når jeg ikke behøver å tråkke rundt med ungene mine. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At jeg slipper å være misunnelig på de som har ferie. Neste år skal jeg og ha ferie. Denne sommeren har ikke kjentes ut som en sommer.
|
|
|
#38 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdag er finfine saker. Dagene flyter på gode rutiner, ungene får stimulert de små grå på skolen, jeg får bruke dagene på den fine arbeidsplassen, helgene får verdi igjen. Det er masse å glede seg over.
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg synes det er kjempefint å komme inn igjen i gamle og nye rutiner. Det fungerer absolutt best for å få gjort de "riktige tingene", og ikke bare det jeg har aller aller mest lyst til akkurat nå (=ferie |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg er rutineglad og har dessuten såpass små barn at tre uker ferie og farting hit og dit med til dels upraktiske forhold, baby som er i "alle andre enn pappa og mamma og storesøster er skumle"-fasen og toåring som tester grenser er litt slitsomt, selv om jeg er aldri så glad i dem. Så her ser jeg frem til å nyte de siste 6 ukene (!) av permisjonen med lille, store babyen, få rutiner på plass igjen, bli hakket sunnere og gå mye mer tur. Og så vet jeg at toåringen elsker barnehagen, så jeg tror jommen hun har mye å se frem til der, hun også.
|
|
![]() |
|
|