Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp - råd og tips

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-13, 18:49   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp - råd og tips

Grattis med valp!

Vi har bestilt oss valp som vi får om 2 uker. En blandingshund som folk mener vi er gærne som anskaffer oss. Jeg tør ikke å skrive det her engang, for jeg orker ikke å lese så mye negativt, da blir jeg bare negativ her hjemme og det blir dårlig stemning. Jeg håper det blir bra når vi blir kjent med den. Har allerede meldt oss på valpekurs.

Gammel 23-08-13, 10:50   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp - råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Grattis med valp!

Vi har bestilt oss valp som vi får om 2 uker. En blandingshund som folk mener vi er gærne som anskaffer oss. Jeg tør ikke å skrive det her engang, for jeg orker ikke å lese så mye negativt, da blir jeg bare negativ her hjemme og det blir dårlig stemning. Jeg håper det blir bra når vi blir kjent med den. Har allerede meldt oss på valpekurs.

Gratulerer, så gøy. Du må nesten si hva slags blandingshund du har! Blandingshunder er da flotte hunder, ikke noe negativt med det. Vår er 50% shæfer, 25% border collie, de resterende 25% er fordelt på setter og labrador. Bonnie blir tryggere for hver dag, vi går småturer i nabolaget og hilser på absolutt omtrent alle hunder og eiere rundt. Vi har fått gjerdet inn hagen, så vi er mye ute og kan være løs. Vi hadde desverre tisseuhell sent igår kveld/natt etter kveldstur, hagelek og småtur i gata, men må vel regne med det. Ellers har det vært forbausende få uhell på den fronten. Hun syntes det var utrolig skummelt å være med på fotballkamp med sønnen min, for mye folk og ståk, men det må vi trene på. Ellers er hun veldig kosete. Hun har en rask gange, så regner med å få trim etterhvert.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.