Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FPs partibarometer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva stemmer du?
Høyre 72 23,30%
Arbeiderpartiet 101 32,69%
SV 38 12,30%
Senterpartiet 7 2,27%
Venstre 43 13,92%
Kristelig Folkeparti 9 2,91%
Fremskrittspartiet 5 1,62%
Rødt 7 2,27%
Miljøpartiet de grønne 16 5,18%
Andre 0 0%
Brokkolipartiet 11 3,56%
Deltakere: 309. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-13, 23:56   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs partibarometer

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hva i alle dager har det med noe som helst å gjøre?

Er du i det hele tatt uenig i det Billa skriver? Det er da ingen tvil om at det å skulle fronte at man er FrP-vennlig nærmest er sosialt selvmord på FP. Det gjør det vanskelig å ytre seg.

Og, nei, det er ikke slik at FrP-tilhengere bare har "idiotiske tanker". Jeg har en nær slektning som (i kommunepolitikk, vel å merke) fikk oppleve ganske mye dritt fra representanter for de store partiene, og hvor representanten fra FrP var helt fantastisk og nærmest ryddet opp i det som kunne blitt ryddet opp i. Hvis min slektning etter dette var særdeles FrP-vennlig, så ville personen hatt min fulle støtte!

Billa ber om toleranse for FrP-velgere, noe jeg finner paradoksalt. Derav min kommentar.
Og du har rett i at det er liten tvil om at man blir uglesett for å stå fram som FrP-velger her inne, men det er ganske langt til det å påstå at det ikke er demokrati og åpenhet, altså.

Og vær så snill å ikke tillegge meg meninger jeg ikke har - jeg har ikke påstått at det er slik at FrP-tilhengere bare har idiotiske tanker. Men jeg finner det idiotisk å stemme på dette partiet. Big difference. Huge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.