Sv: FPs partibarometer
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Hva i alle dager har det med noe som helst å gjøre?
Er du i det hele tatt uenig i det Billa skriver? Det er da ingen tvil om at det å skulle fronte at man er FrP-vennlig nærmest er sosialt selvmord på FP. Det gjør det vanskelig å ytre seg.
Og, nei, det er ikke slik at FrP-tilhengere bare har "idiotiske tanker". Jeg har en nær slektning som (i kommunepolitikk, vel å merke) fikk oppleve ganske mye dritt fra representanter for de store partiene, og hvor representanten fra FrP var helt fantastisk og nærmest ryddet opp i det som kunne blitt ryddet opp i. Hvis min slektning etter dette var særdeles FrP-vennlig, så ville personen hatt min fulle støtte!
Billa ber om toleranse for FrP-velgere, noe jeg finner paradoksalt. Derav min kommentar.
Og du har rett i at det er liten tvil om at man blir uglesett for å stå fram som FrP-velger her inne, men det er ganske langt til det å påstå at det ikke er demokrati og åpenhet, altså.
Og vær så snill å ikke tillegge meg meninger jeg ikke har - jeg har ikke påstått at det er slik at FrP-tilhengere bare har idiotiske tanker. Men jeg finner det idiotisk å stemme på dette partiet. Big difference. Huge.