Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tør jeg dra på svipptur til London alene (kveldsfly)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-13, 15:42   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tør jeg dra på svipptur til London alene (kveldsfly)?

Ja, helt klart. Høres helt topp ut!

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 15:42   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke nølt med å bli til onsdag kveld alene heller jeg altså. De dagene kommer til å forsvinner superfort! En dag synes jeg også er knapt. Det er jo så mye å se og oppleve! Jeg hadde ikke følt jeg hadde rukket å sette meg på en café å bare nyte livet om jeg kun hadde hatt en dag der. Og så må du også tenke på at det tar litt tid med å komme seg tilbake til hotellet for å hente bagasjen, komme seg til flyplassen og å sjekke inn selv om man drar fra City. Verdifull tid når man har liten tid i utgangspunktet

Gammel 09-08-13, 15:47   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke dratt alene,ikke liker jeg å fly + at jeg nok hadde kjedet meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 16:15   #24
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg hadde ikke nølt med å bli til onsdag kveld alene heller jeg altså. De dagene kommer til å forsvinner superfort! En dag synes jeg også er knapt. Det er jo så mye å se og oppleve! Jeg hadde ikke følt jeg hadde rukket å sette meg på en café å bare nyte livet om jeg kun hadde hatt en dag der. Og så må du også tenke på at det tar litt tid med å komme seg tilbake til hotellet for å hente bagasjen, komme seg til flyplassen og å sjekke inn selv om man drar fra City. Verdifull tid når man har liten tid i utgangspunktet

Reiser seff uten bagasje.
Sammenleggbar bag i veska. Så ingen retour til hotellet.

Gammel 09-08-13, 16:27   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Reiser seff uten bagasje.
Sammenleggbar bag i veska. Så ingen retour til hotellet.

Bare en bag?! Jeg shopper mer enn til en bag

Gammel 09-08-13, 16:47   #26
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde heller ikke nølt. En svipptur til London høres helt topp ut!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 17:05   #27
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer øvrigheten. Hadde fint klart meg alene til onsdag også.

Gammel 09-08-13, 17:14   #28
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dra avgårde!
Er du skeptisk for undergrunnen og toget på kveldstid kan du kanskje finne deg en flybuss (de må da finnes i london?) eller ta drosje.

Nå er ikke jeg så kjent med Londone, men når jeg reiser til Paris på jobb (det gjør jeg ofte) unngår jeg alltid metro/tog på kveldstid for den er skummel, og tar stort sett flybussen, for den tar jo bare med seg reisende lsm, og stopper ikke før folk skal av. Det er ikke all verdens av rare folk med.
Eller så tar jeg drosje, men jeg synes ofte de skal insistere på å kjøre byen rundt og det koster jo endel, så jeg er ikke overfortjust i drosje.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 17:28   #29
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke undergrunnen i London er noe skummel på kveldstid. Masse folk over alt hele tiden.
Det høres helt fantastisk ut. Hadde jeg hatt råd hadde jeg mer enn gjerne tatt en slik tur! Men jeg måtte nok vært til onsdag ja...shoppingmaniac som jeg er.

Gammel 09-08-13, 23:34   #30
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært mange ganger i London alene (jobb), ikke noe problem. Men jeg har ikke vandret masse gatelangs sent på kvelden.

Jeg burde hive meg med deg........

Gammel 09-08-13, 23:38   #31
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Overtal bomull og Carpe Diem så drar vi på FP tur.

Gammel 10-08-13, 21:40   #32
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Overtal bomull og Carpe Diem så drar vi på FP tur.

Det kunne blitt gøy, det!

Gammel 11-08-13, 10:51   #33
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Uff ja. Jeg bærer nok bare litt preg at jeg ble ranet og slått ned i London da jeg bodde der.
Jeg var i Amsterdam alene i fjor og da tenkte jeg jo ikke slik.

Gammel 11-08-13, 12:43   #34
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir med!

Gammel 11-08-13, 14:47   #35
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Jeg har lyst til å hive meg på 998kr t/r nå i august. Er ikke flink til å vente.

Gammel 12-08-13, 15:43   #36
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Da har jeg fått fri 27 og 28. august og kommer til å bestille i kveld.

Gammel 12-08-13, 21:08   #37
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Åh, skulle gjerne blitt med altså! Heldige du!!

Men vi kan ta en tur senere og vi, ja!??

Gammel 12-08-13, 22:17   #38
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Åh, skulle gjerne blitt med altså! Heldige du!!

Men vi kan ta en tur senere og vi, ja!??

Absolutt!! Jeg er SÅ med.
Trenger du reisefølge og har et gøy sted og dra og forslag til reisedato.., ta kontakt!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.