Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når det piper i røykvarsleren …

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-13, 23:35   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når det piper i røykvarsleren …

Vi har nettopp vært i gjennom denne runden med piping i en av husets røykvarslere. Jeg har stått under alle, og hver gang pipelyden kom, kom den fra en av de andre. Jeg trodde jeg skulle bli sprø! Så hadde vi en servicemann her som sjekket alarm og røykvarslere, og han påstod at batteriene ikke skulle skiftes enda. Dette var jo rart, for pipelyden kom innimellom, men med lengre intervaller. Men, en dag kom 11-åringen stolt bort til meg og sa at pipelyden kom fra rommet hans. Men, der var det ingen varsler. Trodde vi. Oppe på skapet hadde mannen lagt en singel varsler, som ikke var koblet sammen med de andre, noe han hadde glemt. Da vi tok ut batteriet på den, ble det stilt

HI kan forresten sjekke om det blinker rødt lys på noen av de seriekoblede varslere, det kan indikere dårlig batteri.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.