|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Sønnen vår så Lion King i London i vinter da han var 11, han elsket den. Vi tenkte ta med alle tre barna på We Will Rock You når vi skal til London i høstferien. De elsker Queen (arvelig belastning!), så jeg satser på at det blir bra. Mamma Mia er sikkert gøy, men jeg tror de fleste gutter hadde likt de andre to bedre.
|
|
|
#22 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilken musical til 11-åring?We will rock you. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Her er linken til St Martin in the Fields. Formiddagskonsertene er gratis, og det er virkelig verdt et besøk for store og små musikkelskere.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken musical til 11-åring?Jeg var paa Mamma Mia i New York med min 10 aarige sönn i mai, og det var utrolig bra. Han har sett filmen för, og kjente historien og sangene og vi digget som bare det. Men jeg liker Abba. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hvilken musical til 11-åring?
Takk!
|