Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det ikke vanlig å sende "takke-SMS" dagen derpå lenger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-13, 20:57   #20
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det ikke vanlig å sende "takke-SMS" dagen derpå lenger?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er jo ikke akkurat noen regel som er påkrevet, men jeg må innrømme at jeg synes det er snålt å møte igjen en gjest dagen etter at man hadde en stor fest, og vedkommende ikke nevner festen med et ord. Selv om hun/ han sa takk for seg da han gikk. Det er ofte samme person som aldri, helt konsekvent, har med seg noenting når de kommer, og som aldri husker bursdagen din eller noe som helst.

Men jeg nevner jo festen når jeg treffer vedkommende igjen. Jeg bare sender ikke sms for å takke igjen.

Jeg hadde også syntes det hadde vært snodig om festen ikke ble nevnt med et ord når man treffes igjen dagen etter.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.