Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-13, 22:18   #321
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Shoppet på ferie ja. Ikke så mye klær, men ...

+ en blå ermeløs topp med frysjer fra Kate Lilly.

Shorts (som den nederst til venstre)

Gammel 29-07-13, 22:47   #322
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kronen på verket er selvsagt denne; Michael Kors Hamilton + matchende lommebok i mykt, sort skinn

+ en veldig casual sommerlig og mindre veske (bandolera) samt lommebok fra Pepe Jeans.

Ja, det er angivelig helt umulig å kjøpe veske uten tilhørende lommebok ...

Gammel 30-07-13, 14:00   #323
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åhh.. Nydelig veske og lommebok.

Gammel 30-07-13, 20:17   #324
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilke butikker fører Boden-kjoler?

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 30-07-13, 20:43   #325
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Skjorte fra Carma:

Nå må det være stopp fram til Londonturen.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 30-07-13, 20:48   #326
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Snart skolestart.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 51Tkf97CF7L._AA160_.jpg (6,6 KB, 13 visninger)
Gammel 30-07-13, 20:50   #327
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg har bare bestilt på nett.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 30-07-13, 21:51   #328
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Boden klær kan kun kjøpes fra nettbutikk boden.co.uk eller i Bodens egen butikk i London.

Gammel 30-07-13, 23:38   #329
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jadda ...

Gammel 31-07-13, 11:43   #330
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Har du "veldig" mange vesker Bomull?

Gammel 31-07-13, 12:02   #331
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nye sko!

Gammel 31-07-13, 12:06   #332
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mobildeksel (tiaraen var dessverre ikke med).

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 31-07-13, 19:15   #333
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Microlight lady jacket fra Bergans. Lett og god å ha på seg. Vannavvisende og vindtett.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 31-07-13, 19:49   #334
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Har du "veldig" mange vesker Bomull?

Niks! Jeg har kastet, gitt bort og solgt det meste jeg hadde. Laber beholdning i lang tid. Nå har jeg tre-fire veldig fine hånd/skuldervesker i skinn som rommer en god del, en (snart to) litt mindre crossbody vesker og er par clutches. Fhv få, men fine, mer "eksklusive" og klassiske. Alle i forskjellige farger; beige, brun, vanilla, sort og mørk blå, så har jeg til hver sin bruk.

Gammel 31-07-13, 20:35   #335
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte jo ha genser som matcher buksa.

Gammel 31-07-13, 20:53   #336
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Niks! Jeg har kastet, gitt bort og solgt det meste jeg hadde. Laber beholdning i lang tid. Nå har jeg tre-fire veldig fine hånd/skuldervesker i skinn som rommer en god del, en (snart to) litt mindre crossbody vesker og er par clutches. Fhv få, men fine, mer "eksklusive" og klassiske. Alle i forskjellige farger; beige, brun, vanilla, sort og mørk blå, så har jeg til hver sin bruk.

Smarting!!

Gammel 31-07-13, 21:38   #337
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Fløyel, er Toms kjøpt i USA? Vet du i såfall hvilke butikker som fører de? Har ikke klart å finne annet enn Bobs og det blir liksom ikke helt det samme.

Jeg har hittil handlet to par Levis demi curve og en topp og en bluse fra Tommy Hilfiger. Var innom MK for å se etter lommebok men fant ingen som var helt som jeg ønsket. Enten for små (må få plass til mobilen) eller for store.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 01-08-13, 00:01   #338
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Fløyel, er Toms kjøpt i USA? Vet du i såfall hvilke butikker som fører de? Har ikke klart å finne annet enn Bobs og det blir liksom ikke helt det samme.

Jeg har hittil handlet to par Levis demi curve og en topp og en bluse fra Tommy Hilfiger. Var innom MK for å se etter lommebok men fant ingen som var helt som jeg ønsket. Enten for små (må få plass til mobilen) eller for store.

Toms kjøper du på nett i USA og får levert til hotellet. Husker ikke adressen i farten, men lurer på om det er tomsshoes.com.

Gammel 01-08-13, 03:12   #339
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har også kikket etter Toms og slått fast at Bobs ikke blir helt det samme

Gammel 01-08-13, 08:03   #340
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har i alle fall Toms på Lille Vinkel, har jeg sett - både nettbutikk og den fysiske butikken.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.