Sv: Hvor leie feriehus?
Lange kjøreturer er ikke nytt for oss altså. Vi kjører Oslo-Stavanger 1-2 ganger i året for å besøke svigerfamilien. Det går helt fint. De sover mye, skravler og synger, vi har på barnemusikk eller lydbok og de har med noen enkle leker som fungerer i bilen.
Jeg synes det er mest praktisk å ha med egen bil når de er så små. Da trenger vi ikke bære alt vi må ha med i kofferter, samt at vi enkelt kan komme oss rundt på feriestedet (uten egen bil måtte vi ha leid bil uansett) og i tillegg vet vi også at de er tilstrekkelig sikret i bilen. Jeg er ikke så veldig glad i lange bilturer selv, så 8-9 times kjøring er i grunnen litt i overkant, og begynner man å dele opp kjøringen ender man opp med å bruke halve ferien bare på kjøring fram og tilbake, så det må i allefall ikke være noe mer enn det.
Takk for tips så langt. Jeg skal studere forslagene litt nøyere etterhvert, bare kom med flere dere som har. Spennende å lese hva dere foreslår, spesielt når det er steder vi ikke har tenkt over selv.