Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4S eller iPhone 5?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-13, 12:30   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4S eller iPhone 5?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg fikk 5 i går og er fornøyd så langt iallefall. Har ikke reagert på lyden, men har ikke pratet masse i den heller.

Dersom du har ladere som tar USB, så trenger du bare kabelen. Jeg har bestilt 4 kabler pluss en dings som gjør at jeg kan bruke radioen med dockingstasjon som vi har på kjøkkenet. Kostet ca. 100 kroner fra dealextreme.

Jeg liker at det er litt større skjerm på den og at den er mye raskere enn iphone 4 som jeg hadde før. Men jeg har ikke vært innom 4s da. Ellers kan du jo vente et par måneder og se på den nye modellen som kommer til høsten.

Smart den overgangen da, men vi har bare en trådløs Libratone Zipp, har ingenting som må dockes. Men jeg trenger et par nye kabler, greit å ha en lader på jobb og en i bilen i tillegg til den hjemme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.