Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

GPS-klokke for å lokalisere barnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-13, 13:20   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GPS-klokke for å lokalisere barnet?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg og mannen min har også delt kalender, selvfølgelig trenger vi å samkjøre hvem som er hjemme med barna til enhver tid. Det er ikke det samme, synes jeg. Jeg kan også se hva kolleger har av planer i kalenderen sin, men jeg kan ikke se at de stikker innom kiosken eller tar seg en røyk. Eller hvor tannlegekontoret de skal til er.

Jeg ser forskjellen mellom det å tilfeldigvis se eller oppdage noe (Jeg vet feks hvor en del kollegaer har tannlege etter en diskusjon i lunchen) og muligheten til å kategorisere informasjon. Men det som er saken er at mannen min kan vite om jeg har vært på kiosken uansett (fordi jeg bare handler med kort, og fordi vi har en felles konto).

Når vi snakker om ekteskapelige forhold så vil det alltid være muligheter til å overvåke og kontrollere den andre. Jeg vil alikevel ikke si at feilen/skylden ligger i teknologien for overvåkning, heller av personen som benytter seg av den. Har du idioter til foreldre er de idioter, uavhengig av overvåkningen eller ikke.

I offentlige sammenhegner er det en helt annen skål, selvfølgelig.

Sist redigert av him : 11-07-13 kl 13:27. Årsak: leif
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.