|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriVil selvsagt føye til at jeg ikke liker katteiere som ikke tar alvorlig om katten deres går inn i stuen og tisser hos fremmede. En sånn katt burde vel ikke gått ute i det hele tatt...
|
|
|
#362 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg er enig med alle som synes at man må tåle litt og være rause. Grensen min går ved bæsj i hagen og tissing på terrassen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#363 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Samme tenkte jeg en gang i min ungdom da det ble litt vel høy musikk på en fest. Naboene klaget, men ingen hadde prøvd å forhindre problemet ved å ta på seg hørselvern. Lite raust syntes jeg, da høy musikk tross alt ga meg veldig mye glede. (Jeg har slutta med det nå, da. |
|
|
|
#364 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriNå har jeg skummet igjennom tråden, og kjenner at jeg er fryktelig glad for at jeg bor på et småbruk på landet og slipper å tenke på at naboene banner og sverter over kattene våre (3stk, to kastrerte og en halvvill ukastrert)
|
|
|
#365 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja himmel.
|
|
|
#366 |
|
maler
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg synes ikke det er urimelig at katteiere må ta mer av kostnadene og arbeidet med å bytte sand og sikre sandkasser i nabolaget. Men jeg går ikke med på å ha ansvar for alle mulige sandkasser. Og selv om man skulle finne på å bure inne alle katter i nabolaget vil fortsatt sandkatter være yndet dokasse for omstreifende katter. Å insistere på at det er katteeiernes ansvar å holde verden kattesikker nok til at man kan ha åpne sandkasser som ikke brukes som do er jeg redd er å tro på julenissen.
|
|
|
#367 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
Mener du å påstå at nissen IKKE fins?
|
|
|
#368 |
|
maler
|
Det er jeg enig i.
|
|
|
#369 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
JA TAKK!!! Utrydd dem, innfør båndtvang eller hva som helst. Hvorfor skal katter ha lov til å gå rundt som de vil? Ingen andre husdyr skal det så hvorfor skal katten? Hold den inne eller i bånd er min mening. Eller aller helst: ikke ha katt hvis du bor i tettbebygde strøk. |
|
|
|
|
|
#370 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Virkelig ikke sammenlignbart.
|
|
|
#371 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#373 |
|
Vaklende
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg har nettopp kastet bort 40 minutter veldig sjelden egentid med å analysere #1 til #260 av denne tråden grundig, og deretter overflateanalysert resten. Det var morsomt, og overraskende for meg hva som kom opp. (Dog forstår jeg fremdeles ikke hva som gikk av meg, hvorfor gjorde jeg dette?) |
|
|
|
|
|
#375 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriBalanse: og dette brukte du ikke mer enn 40 min på? Jeg er virkelig imponert. |
|
|
|
|
|
#376 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriHerlig Balanse!! |
|
|
|
|
|
#377 |
|
saftig
|
Hæ?
|
|
|
#379 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriBalanse: |
|
|
|
|
|
#380 |
|
Vaklende
|
Eh, det var 40 minutter da jeg begynte å skrive innlegget.
Jeg kan sende deg regnearket med #henvisninger, kryss#henvisninger og analysen. |
|
|
|
![]() |
|
|