|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2012
![]() |
![]() Rus, barn og julekveldsitter og gruer meg til julekvelden,ikke første gangen,derfor tenkte jeg høre hva andre mener om det jeg skal fortelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: rus,barn og julekveld.Jeg hadde kuttet folk på julekvelden for 'mildere' årsaker enn dette, så veldig enkelt valg. Dvs. det er hun som har valgt og burde ha dårlig samvittighet - ikke du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Rus, barn og julekveldJeg kjenner jeg er på linje med Dronninga. Ja, jula er en familiehøytid, og det er trist at noen en er glad i blir sittende aleine.
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Rus, barn og julekveldDet er tøft med familiemedlemmer som ruser seg, og det er ofte vanskelig å vite hva som er rett å gjøre i en slik situasjon.
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rus, barn og julekveldVoksne som velger å ruse seg hadde ikke fått ødelegge julefeiringen for barna våre.
![]() |
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rus, barn og julekveldJeg er 100% enig med Niobe. Hun er jo velkommen når hun ikke er ruset. Så det blir opp til henne å velge.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Rus, barn og julekveld
Samme her. Helt totalt uaktuelt. Og jeg synes fryktelig synd på barna og barnebarna hennes. Og hun selv. Jeg kjenner problemet så altfor godt på kroppen.
![]() |
#9 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rus, barn og julekveld
Signerer!
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2012
![]() |
![]() Sv: Rus, barn og julekveldLenge siden jul nå,men tenkte info om hvordan det gikk.søsteren min ble sittende hjemme alene på julekvelden fordi hun var ruset.Hun valgte det selv.ungene og barnebarna var hos meg.kvelden gikk fint selv om vi hadde nok tanken hos henne.nå har hun vært innlagt til behandling siden januar og skal være i første omgang et år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rus, barn og julekveldHåper hun får god hjelp av behandlingen, og klarer å holde seg rusfri etterpå.
![]() |
![]() |
|
|