|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriHer bor vi et par tusen mennesker tett sammen i rekkehus. Mitt inntrykk er at annenhver husstand har katt, men det er sikkert en overfrivelse. Uansett, det er mange. Når alle kattene gjør fra seg i sandkassene så er det 10 cm mellom hver bæsj og det nytter ikke å skritte over. Sandkassene blir ubrukelige for mennesker. Da er det et problem i seg selv at antall katter blir for stort på for lite område. Så store mengder bæsj kan man ikke bare la ligge. |
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriMan kan sikkert regulerere kattehold i større grad - krav om sterilisering og chip bl.a.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 30-06-13 kl 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Jeg tror at om man har veldig mye glede av katter, og assosierer det med mye selskap, kos, hygge, nytte og masse glede - og lite skvetting/bæsj - tror jeg man leser slike diskusjoner med andre øyne enn om man sitter med kun ulempene. (Katt er vel en av de få tingene jeg kommer på som gir andre mer jobb og ulempe enn eieren selv.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Jeg synes nok at det burde vært restriksjoner på dyrehold og at det i veldig tettbygde områder kunne vært regulert bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|