|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i København 2 barnVi bodde på Danhostel city, vandrehjemmet. Fornøyd med det. Billig og alle fem fikk sove på samme rom. Helt ok gåavstand fra tivoli og togstasjonen. Helt ok frokost som vi betalte ekstra for. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hotell i København 2 barn
All inclusive var ikke så inclusive som jeg hadde håpet på. En middag i tivoli, reisepass og inngang + bilde, liksom? I tillegg står det at man på all inclusive har tilgang til lekerom etc - har man ikke det ellers? Jeg har sendt epost til hotell tivoli. SÅ lenge flybillettene er klare, så har jeg egentlig godt med tid - vi skal ikke dit før i uke 29. Jeg kjenner jeg har veldig lyst på leilighet.
|
|
|
#23 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hotell i København 2 barnvi trives veldig godt på Scandic hoteller. Har bodd her: http://www.scandichotels.no/Reservation/Select-Rate/ og her var det store rom hvertfall, kort vei til Tivoli og rett ved Planetarium.
|
|
|
#24 |
|
Peppy!
|
Sv: Hotell i København 2 barnJeg synes Hotel Tivoli var klaustrofobisk trangt. Vi oppgraderte til juniorsuite for å få litt pusterom. Jeg er vant til å bo trangt, men det der var ille. Guttungen syntes det var kult der da. (Men jeg fikk danskebåtvibber ...) Men en fantastisk sushirestaurant i toppetasjen. Vi gikk til tivoliet. Tok max 15 minutter. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i København 2 barnVi har leid leilighet i København. Jeg er spent på hvordan det er, det ser lovende ut, synes jeg.
|
|
|
#26 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi oppgraderte også fra et såkalt familierom til to connecting rom. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Ja, disse liker jeg også, men de er ikke ledige når vi skal.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i København 2 barnJeg bodde på wakeup copenhagen med eldste i høstferien i fjor, og det var helt greit. Rent, pent og billig. Vi spiste ikke frokost der og sov vel egentlig bare der. Rommene er bittesmå, som lugarer.
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hotell i København 2 barnJeg endte opp med å bestille First Hotel G & suites
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Sv: Hotell i København 2 barnVi (2 store og 2 små) reiser nå i helgen, og har kjøpt tivolipakke på Square Hotel, som ligger på Rådhusplassen.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Sv: Hotell i København 2 barnTilbakemelding etter helgetur med hele familien til København:
|
|
|
#37 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hotell i København 2 barnNå har du jo bestilt, men jeg kan jo fortelle for det.
|
|
|
#38 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hotell i København 2 barnKjøpte dere københavnkortet? Jeg planlegger å kjøpe det, for der går det to barn gratis pr voksen - vil tro jeg sparer inn det. All-Inclusive er poengløst når det er en voksen og to barn - iallefall når ene barnet er under 8 i tillegg.
|
|
|
#39 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hotell i København 2 barnVi kom med danskebåten, og kjøpte inngang gjennom dem.
|
![]() |
|
|