Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i København 2 barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 23:06   #21
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi bodde på Danhostel city, vandrehjemmet. Fornøyd med det. Billig og alle fem fikk sove på samme rom. Helt ok gåavstand fra tivoli og togstasjonen. Helt ok frokost som vi betalte ekstra for.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 23:33   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Vi har bestilt på Tivoli - med all inclusive og greier og greier. Får håpe det blir bra da.

All inclusive var ikke så inclusive som jeg hadde håpet på. En middag i tivoli, reisepass og inngang + bilde, liksom? I tillegg står det at man på all inclusive har tilgang til lekerom etc - har man ikke det ellers? Jeg har sendt epost til hotell tivoli. SÅ lenge flybillettene er klare, så har jeg egentlig godt med tid - vi skal ikke dit før i uke 29. Jeg kjenner jeg har veldig lyst på leilighet.

Gammel 19-06-13, 23:56   #23
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

vi trives veldig godt på Scandic hoteller. Har bodd her: http://www.scandichotels.no/Reservation/Select-Rate/ og her var det store rom hvertfall, kort vei til Tivoli og rett ved Planetarium.

Avhengig av hvilken dag man velger så er prisen ned til 1097 for f.eks 10/7-11/7. Er man medlem i Scandics bonusprogram Friends (gratis) så kan man få enda billigere overnatting til tider.

Gammel 20-06-13, 00:19   #24
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Hotel Tivoli var klaustrofobisk trangt. Vi oppgraderte til juniorsuite for å få litt pusterom. Jeg er vant til å bo trangt, men det der var ille. Guttungen syntes det var kult der da. (Men jeg fikk danskebåtvibber ...) Men en fantastisk sushirestaurant i toppetasjen. Vi gikk til tivoliet. Tok max 15 minutter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 00:22   #25
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har leid leilighet i København. Jeg er spent på hvordan det er, det ser lovende ut, synes jeg.

Gammel 20-06-13, 00:24   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg synes Hotel Tivoli var klaustrofobisk trangt. Vi oppgraderte til juniorsuite for å få litt pusterom. Jeg er vant til å bo trangt, men det der var ille. Guttungen syntes det var kult der da. (Men jeg fikk danskebåtvibber ...) Men en fantastisk sushirestaurant i toppetasjen. Vi gikk til tivoliet. Tok max 15 minutter.

På wake up copenhagen (som er samme kjeden og veldig nært tivoli hotell også) kan man kjøpe to rom med connecting doors - kanskje det er vel så bra da? Så kan vi ha hvert vårt rom og litt space iallefall?

Gammel 20-06-13, 00:42   #27
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Vi oppgraderte også fra et såkalt familierom til to connecting rom.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 08:31   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Vi har leid leilighet i København. Jeg er spent på hvordan det er, det ser lovende ut, synes jeg.

Ja, disse liker jeg også, men de er ikke ledige når vi skal.

Gammel 20-06-13, 09:45   #29
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bodde på wakeup copenhagen med eldste i høstferien i fjor, og det var helt greit. Rent, pent og billig. Vi spiste ikke frokost der og sov vel egentlig bare der. Rommene er bittesmå, som lugarer.

Gammel 20-06-13, 13:56   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg endte opp med å bestille First Hotel G & suites

Tenker litt plass med gutta vil telle for egen trivsel.
ble 2400 for tre netter, og det er jo ikke å forakte for superior room. Uten frokost, så det må vi kjøpe i tillegg, men det kan jo være at vi ikke gidder det og - i all den tid det er kjøkkenkrok på rommet.

Gammel 21-06-13, 12:12   #31
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi (2 store og 2 små) reiser nå i helgen, og har kjøpt tivolipakke på Square Hotel, som ligger på Rådhusplassen.

http://www.thesquare-kobenhavn.com/

Hotellet er veldig bra, men aldri vært der med barn før, så er spent på hvordan familierommene der er.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 12:36   #32
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan blir reiseruta, Che?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 19:34   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Hvordan blir reiseruta, Che?

Du, den blir barteby tur/retur. Vi drar videre på ferie på lørdag, så trenger dagen til å vaske klær osv.

Gammel 21-06-13, 22:28   #34
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jaja, da må jeg få kommet meg til bartebyen da.

Hehe.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 11:50   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Ja! - og jeg kan god planlegge en tur til Oslo og jeg altså!

Gammel 24-06-13, 16:25   #36
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tilbakemelding etter helgetur med hele familien til København:

Vi både på The Square Hotel ved Rådhusplassen. Nydelig hotell, god service. Minus: Vi hadde bestilt rom til 2 voksne og 2 barn, men det var strengt tatt kun stort nok for 3 personer, de burde ikke solgt det til 4. Annet minus, som jeg tipper du vil få på de fleste hoteller i helgene: Ikke nok forlk på jobb i frokostrestauranten. Tok alt for lang til å rydde border, og å fylle på mat, kaffe etc.

Vi hadde inclusivepakke med tivolibilletter inkludert. Greitt nok, men selv om det var rimeligere enn å kjøpe produktene hver for seg. (Inngang m/alle forlystelser inkludert, bilde fra en av aktivitetene og et måltid med drikke til) så tror jeg ikke totalen ble billigere, for ikke gadd vi stå i kø for å få bildet, og ikke spiste vi på noen av restaurantene som var inkludert i prisen.

Ellers en fortreffelig helg. København anbefales for familietur, når ungene har blitt så store som våre, 9 og 11 år.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 16:42   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har du jo bestilt, men jeg kan jo fortelle for det.

Vi var på Tivoli hotel i Kr. Himmelfarts-helgen, og det var altså så mye folk og så dårlig kapasitet på restaurantene at jeg var fly forbannet. Når man lager et kjempehotell rettet mot konferanse og barnefamilier så langt fra sentrum, må det gå an å få spise både frokost og middag der for alle gjestene. Sushirestauranten var kjempegod, men det var en times ventetid bare for å få take-away til rommet. Bord kunne du bare glemme. Brasseriet hadde også over en times ventetid kl. 20.00.

Frokosten var et kapittel for seg selv, ungene ble nærmest dyttet bort fra baconet fra desperate voksne som grabbet til hele familien. Stappfullt over alt.

Jeg skal aldri bo der igjen med familie i en høysesonghelg. Jeg har imidlertid bodd der i jobbsammenheng, og da var det nydelig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 16:53   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Kjøpte dere københavnkortet? Jeg planlegger å kjøpe det, for der går det to barn gratis pr voksen - vil tro jeg sparer inn det. All-Inclusive er poengløst når det er en voksen og to barn - iallefall når ene barnet er under 8 i tillegg.
Nå har jo jeg bestilt leilighet, så blir det for ille, så lager vi bare mat på hotellet. Mine barn er ikke så opptatt av hotellfrokost. (de vil jo helst sitte i trusa og se på tv mens de spiser)

Gammel 24-06-13, 16:55   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kom med danskebåten, og kjøpte inngang gjennom dem. Bare for å slippe kø, jeg har ingen formening om hva som lønner seg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.