Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øya-festivalen for dummies

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-13, 12:43   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya-festivalen for dummies

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det er billetter til torsdag også: http://www.billettservice.no/event/377287

Hva er det du skal se på torsdag da?

Jeg har veldig lyst til å se Rodriguez.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Halve greien er jo å komme og være der, treffe kjente, drikke øl, spise mat, se noe man aldri har hørt om og se det man gleder seg masse til.

Tja, jeg er ikke noe konsertmenneske, egentlig, og kan ikke tenke meg noe mer boring enn konserter med artister jeg ikke har noe forhold til.

Jeg har aldri vært fascinert av festivaler, egentlig. Jeg ser bare for meg mye bråk og for lang dokø. :gæmlis:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 12:50   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya-festivalen for dummies

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tja, jeg er ikke noe konsertmenneske, egentlig, og kan ikke tenke meg noe mer boring enn konserter med artister jeg ikke har noe forhold til.

Da har du en hel sommer på å få et forhold til dem. :enkel:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.