|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Solfaktor i ansiktet
Så bra at det fungerer for deg. Eg blir ordentleg kvisetryne av solkremen til resten av kroppen, så det er derfor eg leiter etter eit anna alternativ.
Er det ein apotekting? Eg trur eg begynner med å prøve ut den.
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solfaktor i ansiktetJeg får veldig lett soleksem, kan ikke være ute uten faktor, og jeg tåler nesten ingen solkremer. Det eneste unntaket er faktisk Vichy, jeg bruker vanlig Vichy faktor 30 på kroppen og varierer mellom Vichy mattende solkrem for ansikt i faktor 30 og en Vichy solkrem med litt farge for ansikt i faktor 50. Superfornøyd med disse kremene - anbefaler dem gjerne! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Solfaktor i ansiktetTakk for bilde, liefje. Jeg tror jeg må få tak i en slik.
Nei, man får dem i utvalgte hudpleiesalonger. Jeg brukte dermalogica tidligere og var veldig fornøyd, men det ble så vanskelig å få tak i når de ikke hadde det i parfymerier eller på apotek. De hadde parabener i seg tidligere, men mulig de har sluttet med det.
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Solfaktor i ansiktet
Ok, då får eg forske litt på kor eg får kjøpt det og om det er med parabener. For det utgår.
|
|
|
|
#5 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solfaktor i ansiktetCosmica sin for barn fungerer supert for meg. Har faktisk ikke vært særlig plaget med soleksem etter at jeg byttet til det merket heller. Har veldig sensitiv hud. Dermalogica brukte jeg som kremer for noen år siden men de var faktisk for "sterke" for meg, det var som å sette fyr på ansiktet hver gang jeg smurte meg.
|
![]() |
|
|