|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Får barna saft til hverdagsmiddagen? | |||
| Ja, alltid |
|
7 | 2,97% |
| Ja, ganske ofte |
|
46 | 19,49% |
| Nei, sjelden |
|
105 | 44,49% |
| Nei, aldri |
|
75 | 31,78% |
| Annet (spesifiser i tråden) |
|
3 | 1,27% |
| Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
|
Sv: Saft til hverdags
Du och jag, tjolahopp. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk. Det kjennes alltid godt å ikke den eneste uvitende. Eller var det hverdagsvinen du siktet til? Eller begge deler? Da har det definivt en sammeheng. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Saft til hverdagsFolk flest får gjøre som de vil. Vi drikker for det meste vann til middagen.
|
|
|
#166 |
|
Ringskrømt
|
Likte disse to. Jeg blir helt matt av alt (og ingenting) folk sjokkerer seg over. Jeg blir sjokkert over pappaen som har sønnen på fanget når han kjører bil og dermed setter barnet sitt i fare, jeg blir IKKE sjokkert over saftdrikking. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Saft til hverdagsNår noen skriver "sjokkert" i en kontekst som dette tenker jeg egentlig at vedkommende mener "forbauset" eller "overrasket". Ikke sjokkert som i "nå besvimer jeg".
|
|
|
#168 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
Sv: Saft til hverdagsAv og til |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Saft til hverdagsJeg velger mine kamper med omhu og serverer både saft, vann og brus. Men sjelden samtidig.
|
|
|
#172 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Saft til hverdagsNå synes jeg denne tråden fikk en veldig diskriminerende vending for oss som valgte bort helsefaglig utdannelse på grunn av sart disposisjon. (OSVBHUPGASD på kort.)
|
|
|
#173 |
|
maler
|
|
|
|
#174 |
|
Fortynnet
|
Sv: Saft til hverdagsDet er ikke sukkeret i ett glass saft til middagen jeg ser på som problemet, det er mer vanen med å skulle ha noe søtt å drikke til mat. Og sånn ellers. Derfor har aldri vi hatt saft som noe alternativ til vann. Sist redigert av Filifjonka : 14-06-13 kl 19:22. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er oppdratt til at hver gang man er litt lei seg eller kjeder seg eller har det litt kjipt, skal man spise noe godt. Det er en mye verre uvane.
|
|
|
|
#176 |
|
By the Sea
|
Sv: Saft til hverdagsSøtt, salt, surt (og bittert) - jeg tror vi vil (og skal) ha litt av alt. Enten det spises eller drikkes i form av et glass saft.
|
|
|
#177 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#178 |
|
maler
|
Sv: Saft til hverdagsDet minner litt om den tråden der en eller annen mente at det er omsorgssvikt å servere toromat. Litt ute av proporsjoner på et vis.
|
|
|
#179 |
|
Fortynnet
|
Selvfølgelig skal vi det. Men jeg syns ikke det søte trenger å komme i form av saft som alternativ til vann til hverdagsmiddager. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Saft til hverdagsDrikker saft til grøten på laurdager, men ellers går det i vatn.
|
![]() |
|
|