Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Uønsket servise

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-13, 10:17   #31
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uønsket servise

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det er litt merksnodig å bestemme hvilket servise folk skal samle på synes jeg...

Tja, det kan man jo si. Jeg ser litt annerledes på det. Hos oss har vi fått masse deler til nisseserviset fra Porsgrund. Farmor syns det er et aldeles nydelig servise og syns hun var verdens snilleste som ga oss så flotte saker til jul flere år etter hverandre. Så kom mormor og ville så inderlig gjerne gi meg alle delene hun hadde og vips! hadde jeg et servise jeg ikke ønsket meg og ikke trengte, men som jeg syns er veldig koselig likevel fordi det er så gode mormor- og -farmorminner knyttet til det. Når noen plukker ut noe fra hjertet så klarer jeg ikke å ikke bli glad for det. Det skal også sies at jeg ikke syns det er så nøye om serviset ikke er helt etter min smak heller.

For å veie opp for overforbruket i å ha et eget juleserviset så samler jeg kun retroporselen ellers.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.