Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye høylytt musikk er grei på kveldstid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-13, 22:04   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye høylytt musikk er grei på kveldstid?

Jeg tror ikke du kan gjøre regning med at ungdommer i det hele tatt tenker over at dette er forstyrrende. Jeg var i alle fall ikke den som tenkte slike tanker helt av meg selv som tenåring. Men jeg var høflig og imøtekommende, og hadde helt klart tatt hensyn dersom noen ga meg et hint om at det ble for høy musikk for ofte.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 22:10   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg tror ikke du kan gjøre regning med at ungdommer i det hele tatt tenker over at dette er forstyrrende. Jeg var i alle fall ikke den som tenkte slike tanker helt av meg selv som tenåring. Men jeg var høflig og imøtekommende, og hadde helt klart tatt hensyn dersom noen ga meg et hint om at det ble for høy musikk for ofte.

Du har nok rett i det altså, og jeg har tenkt tanken selv også. Jeg spilte nok litt høyere musikk jeg også i mine yngre dager uten at det falt meg inn at det var til sjenanse for noen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 22:16   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

?.......
.......
Jeg spilte nok litt høyere musikk jeg også i mine yngre dager uten at det falt meg inn at det var til sjenanse for noen.

Yngre dager? Jeg spiller fremdeles høyt jeg! Men jeg bor i enebolig uten leieboere og god avstand til naboene.

Gammel 07-06-13, 22:22   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Yngre dager? Jeg spiller fremdeles høyt jeg! Men jeg bor i enebolig uten leieboere og god avstand til naboene.

Har ikke noe å spille høyt med så her er det aldri volum, men det skal sies at det er mange, mange år siden jeg spilte så høyt slik at det hørtes til naboer ja. Kanskje hadde også jeg spilt høyt innimellom om jeg bodde slikt til at det var greit og hadde noe å spille med, det var ikke det.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.