|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvor går årets sommerferie?I år blir det et par uker på Vestlandet og ikke så mye mer enn det.
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går årets sommerferie?Vi skal til Nederland i august, har bestilt en uke i Duinrell. Vi har tenkt å kjøre gjennom Danmark og Tyskland. Har sett oss ut noen flotte campingplasser som vi skal overnatte på underveis. Reiseruten er ikke helt spikret, vi vil ha litt frihet til å velge underveis, men første natten har vi booket plass på Aabo camping i Danmark.
|
|
|
#66 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor går årets sommerferie?To uker i East Sussex og ellers østlandet og vestlandet.
|
|
|
#67 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor går årets sommerferie?USA inkludert et døgn på Island. Under en måned til.
|
|
|
|
#68 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor går årets sommerferie?Sørlandet og Canada/USA. Jeg skal på konferanse i Canada og skal ta tog fra Montreal til NY-city. jeg skal hoppe av toget et par ganger underveis og besøke venner i NY-state. jeg flyr direkte hjem fra Newark og fortsetter sørlandsferien etter det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#69 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor går årets sommerferie?Noen dager i Latvia og tre uker rundtomkring i Hellas. Nesten fire uker på reise! Yay!
|
|
|
#73 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvor går årets sommerferie?10 dager i Kolding, med badeland og legoland i planene. Ungene som styrer ferien
|
|
|
#74 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går årets sommerferie?Vi skal ingen steder, ingen penger å bruke på ferie. Håper på mye fint vær og at kanskje mine foreldre er friske nok til å kunne komme på besøk. Skal også forsøke å male litt og sånt så rommet til Snuppa blir mer enn det roterommet hun sover på nå(vi hadde så idyllisk planlagt at siden de var tvillinger så kunne de vel dele rom, haha...). Når ungene leker med hverandre osv så gleder jeg meg til ferien, når de krangler som verst tenker jeg at 4 uker er faktisk veldig lenge.
|
|
|
#75 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hvor går årets sommerferie?Starter med helgetur til Oslo neste helg for årets fysiske utskeielse. Senere i sommer skal vi ha fire uker ferie, de siste 2,5 ukene av den har vi leid en villa i Portovenere i Italia. Før det har vi ikke fastlagte planer, men vi skal få til noen dager på fjelltur i alle fall. Muligens blir det en tur til svigermor i Bergen også i samme rennet.
|
|
|
#76 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor går årets sommerferie?Vi skal 10 dager til Paris, og en tur til Aberdeen. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går årets sommerferie?Vi skal tre uker til USA: 1 uke+ i Seattle, deretter leie bil og bruke en liten uke på å kjøre langs kysten til San Francisco hvor vi skal tilbruke resten av tiden.
|
|
|
#79 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor går årets sommerferie?En dag ( |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvor går årets sommerferie?Det blir Danmark i år. To uker i et fint feriehus rett ved nydelig sandstrand på Sjællands østkyst og bare 40 min til København. :-)
|
![]() |
|
|