Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 10:21   #1
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Menne...denne markedsplassen, har den ingen innlegg?

Og nå ser jeg at jeg mangler litt innlegg for å nå kravet. My bad!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 10:59   #2
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Flott at kravene ble senket. Nå er jeg også inne på den fine markedsplassen. Takk til alle!

Gammel 05-06-13, 12:38   #3
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan fungerer egentlig disse prikkene?
Ser under avataret når man skriver en kommentar at noen har 1-2-3-4-5.osv med prikker.
Jeg har en prikk (ganske ny). På profilen min står det '68 poeng totalt'. Hvor mange poeng skal det til for å gå videre til neste 'level' om man kan kalle det d? Har prøvd å finne oversikt over dette, men finner ikke noe.

Gammel 05-06-13, 13:22   #4
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Altså det var ikke en bøn om flere prikker. Jeg vil helst gjøre meg fortjent til de Men takk likevel til de som prikket meg.
Lurer bare på om det er noen oversikt over hvor mange oppsamlede poeng man må ha, for å få 2 grønne prikker under avataret for eksempel

Gammel 05-06-13, 14:31   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Altså det var ikke en bøn om flere prikker. Jeg vil helst gjøre meg fortjent til de Men takk likevel til de som prikket meg.
Lurer bare på om det er noen oversikt over hvor mange oppsamlede poeng man må ha, for å få 2 grønne prikker under avataret for eksempel

Hmmm... Jeg VET at jeg har lest et sted hva de grønne prikkene under avataren står for, men nå klarer jeg ikke å finne det igjen. Det er noe med at de mørkegrønne og de lysegrønne tilsvarer en viss sum prikkepoeng, men jeg har altså ikke skjønt det i det hele tatt. Håper noen andre har et bra svar på dette, for jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.