Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie med mor og to barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 16:42   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferie med mor og to barn

Jeg og gutta har en uke ferie uten mannen i sommer. Dette i uke 29. Vi har planer om å finne på noe, uten at vi helt vet hva.

Et alternativ er hytta, men jeg er litt husredd (eller: Jeg er redd for grevling), så derfor frister det ikke + at vi nok skal være der endel før og etter selve skoleferien, så forandring fryder.

Vi har bil tilgjengelig, men trenger ikke å kjøre bil for noen av oss sin del.
- Jeg er ikke fremmed for å dra alene verken utenlands eller innenlands med gutta, men det bør være hyggelig for både mor og barn.

Prislappen? tja? maks 8000 kanskje? Kanskje 10 000? Vi kommer fra Mallorca uka i forkant, så vi har forhåpentligvis fått soltimene våre + at vi kanskje ender opp i danmark senere denne ferien.

Vi bor i Trondheim.
Gutta er hhv 8 og 5 år.

Gammel 03-06-13, 22:53   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie med mor og to barn

Hva med å ta toget sørover, evnt. kjøre, og besøke Hunderfossen familiepark, eller Dyreparken i Kristiansand. Der er det jo også badeland.

Gammel 03-06-13, 23:00   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Namskogan familiepark kombinert med en tur til Åre for å bade?

Gammel 03-06-13, 23:25   #4
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal ta toget til Østersund og bli et par netter.

Gammel 03-06-13, 23:29   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Østersund er jo et greit (og billig) alternativ. Det har jeg ikke tenkt på.

Namsskogan er og godt, men dit reiser vi på vei til/fra svigers

Gammel 03-06-13, 23:31   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oslo? Gjøre standard turist-ting som å se slottet, tur til Bygdøy osv.

Hunderfossen?

Gammel 04-06-13, 07:52   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Ja, Oslo har jeg tenkt på. Gutta har så lyst å ta nattoget, nemlig

Gammel 04-06-13, 09:28   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror våre to var 5 og 8 år da vi var på Oslo-tur første gang. Frognerborgen (digert klatrestativ i Frognerparken) var høydepunktet på turen Ellers så så vi på Slottet, Stortinget, spiste på Aker Brygge, tok båt til Bygdøy o.l. Vi kjørte bil så på hjemturen hadde vi ei overnatting på Hunderfossen og todagers billett i parken.

Natt-tog nedover høres kjekt ut!

Gammel 04-06-13, 09:50   #9
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal til Oslo i uke 29. Alene med 05 modellen.

Jeg har 3 uker ferie alene med ungene (litt varierende ungetall) før mannen henger seg på.
Så jeg skal bl.a. til Gøteborg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 09:55   #10
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ja, Oslo har jeg tenkt på. Gutta har så lyst å ta nattoget, nemlig

Kom til Oslo. *lokke*

Gjerne mandag 15. for har jeg fri og har Poden.

Ellers den uka har jeg overnattingsplass til dere alle tre om du har lyst på en kveld med skravling og et glass vin.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:33   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Skytte: Sistnevnte frister innmari.
Kanskje vi skal legge oss inn en dag hos deg og så to på hotell evt? *gruble*
jeg tviler dog på at vi kommer den 15. Vi kommer fra Mallorca den lørdagskvelden, så det er sikkert litt stasj som må fikses før vi drar videre. Ser for meg fra tirsdag til fredag eller noe sånn jeg (onsdag til Fredag i Oslo vil det si, om vi skal ta nattoget)

Sist redigert av Che : 04-06-13 kl 14:50.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:35   #12
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Skytte: Sistnevnte frister innmari.
Kanskje vi skal legge oss inn en dag hos deg og så to på hotell evt? *gruble*

Du kan godt fjerne navnet mitt der oppe - fort gjort.

Gammel 04-06-13, 14:50   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Du kan godt fjerne navnet mitt der oppe - fort gjort.

Oj, det var ikke meninga altså.

Gammel 04-06-13, 15:02   #14
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Oj, det var ikke meninga altså.

Jeg vet, må tenke meg om til tider jeg også....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.