Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 17:33   #601
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, apropos soning; når skal han inn?

Først må ankefristen gå ut før tidspunkt for soning blir fastsatt. Den utløper 14 dager etter dommen falt. Men jeg har lest at de vil tilstrebe rask soningsgjennomføring (men det er vel for så vidt grunnprinsippet for all soning).

Gammel 03-06-13, 17:38   #602
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt sikker på at Øygard kommer til å anke. 100%. Jeg tror han lever etter mottoet "den som gir seg, er en dust".

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 18:08   #603
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å er det mulig

Nå følger både VG og Dagbladet opp med "stakkars Reidun fikk ikke komme på TV"-saker.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 18:37   #604
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men påtalemyndighetene kan anke også, ikke sant? Jeg synes absolutt de burde gjøre det.

rine er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 18:39   #605
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er helt sikker på at Øygard kommer til å anke. 100%. Jeg tror han lever etter mottoet "den som gir seg, er en dust".

Men tror du ikke forsvarerne råder ham til å la være? Han har jo absolutt endel å tape på å gjøre det.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 18:49   #606
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Så flott at dere engasjerte det, og at det nytter! Jeg er både månebedotten og lynforbanna over at de i det hele tatt vurderte å ta henne med i et sånt kosemoseprogram. Hva slags folk er det som sitter i den redaksjonen?

(Men jeg må innrømme at jeg lo så kaffen sprutet ut av nesa mi da jeg visualiserte denne settingen. Stakkar Ole Paus, det hadde blitt kleint.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ole Paus skal være gjest i kveld. Jeg synes jeg ser ham i sofaen sammen med Katharina, Øyvind og Reidun. Det hadde nok blitt fin, sommerlig stemning av det, gitt.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 19:01   #607
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller som en jeg kjenner formulerte det:

Sitat:

"Ja, me ska tebake te Wenche og Mini Jakobsen på kjykken seinare, men sei meg Reidun, koss e det å ver gifte med ein øvegripar? " Kunne blitt stygt dette.

Gammel 03-06-13, 19:08   #608
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Milfrid: Latteren setter seg litt fast i halsen, men....

rine er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 19:09   #609
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men påtalemyndighetene kan anke også, ikke sant? Jeg synes absolutt de burde gjøre det.

Det kan de. Dommen var jo et stykke fra aktors påstand.

Gammel 03-06-13, 19:23   #610
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg lurer også på hvordan den lette sommerpraten med Reidun Øygard ville blitt.
-Hva med deg, Reidun, ble vel en litt annerledes sommer enn du hadde sett for deg. Blir det noe grillings i fengselet, tror du?

Fengsel? Min mann skal da ikke i fengsel. Han er bare et stakkars offe for en fæl ungjente som bare var ute etter ham. Og vi som var så glade i henne, hvordan KAN hun gjøre dette mot oss?

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 20:12   #611
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra TV2 tok til fornuften.

Jeg har ikke helt fulgt med i tråden, har vi diskutert unnskyldningen til broren til RØ? Var det kommunestyret som satt i fire timer med han på gangen, og som kom fram til at han måtte be om unnskyldning? Den kom tydeligvis rett fra hjertet, den unnskyldningen hans.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 20:18   #612
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Den kom tydeligvis rett fra hjertet, den unnskyldningen hans.

Jepp, det var en god, gammeldags, "unnskyld-punnskyld".

Gammel 03-06-13, 20:19   #613
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ikke se dem, tenke på dem, vite om dem kjenner jeg. Samtidig så greier jeg ikke la være å følge med på hva slags utspill de kommer med. Men kosemosesetting, det er mer enn drøyt.

Gammel 03-06-13, 20:39   #614
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Godt jobbet folkens! Sommerkos med Fru Ø og Ole P, hva i alle dager var det tv2 tenkte med? Grøss!

Ordførerbrorens unnskyldning er ikke mer verd mer en papiret det er skrevet på.

Sist redigert av Einhyrningur : 03-06-13 kl 20:44.
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 20:43   #615
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir flau bare ved tanken på å se henne i et slikt program. Ikke at jeg hadde sett på det, men hva i hule heite tenkte tv2 på?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 20:48   #616
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg mister mål og mæle! (heter det ikke det?)
Hvem i all verden tenkte og fikset at hun skulle komme på sommeråpent?
Tror dere jenta har blitt invitert?
Om Øygards virkelig mente at de skulle få mindre straff pga alt som ble skrevet om dem, hvorfor velger R dette?!

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 21:52   #617
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg sluttar aldri å la meg fascinere over korleis folk tenker (evt. ikkje tenker) her i denne verda, men tv2 klarer likevel stadig vekk å dra den eit hakke lengre enn dei fleste andre. Jammen bra at dei lot seg påvirke til å endre på ting. Å påstå at dei tok til fornuft er å overdrive, då det impliserer at dei faktisk HAR fornuft å ta til.

Gammel 03-06-13, 22:11   #618
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan jo være Reidun selv som har kontaktet programmet for å fortelle om seg selv og sin historie, som hun sa det var hun ville med deltagelsen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 22:13   #619
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun sa i en eller annen artikkel at hun ble invitert, tenkte litt på det og sa ja.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 23:13   #620
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg mister mål og mæle! (heter det ikke det?)

Nei, det heter munn og mæle.

Godt jobba, folkens. Jeg rakk ikke å protestere selv i dag, men er veldig glad for at så mange gjorde!

Marla Singer er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.